|

اگر امضا نکنی با با آن بازیکن قرارداد می‌بندیم!

در صورتی که باشگاه آرسنال موفق به حفظ مارتین اودگارد نشود، به سراغ یولیان برانت ستاره دورتموند خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

 وضعیت قرارداد پدیده نروژی با توپچی‌های لندن هر روز پیچیده‌تر می‌شود. ظاهراً آرسنال در صورت عدم موفقیت در جذب دائمی مارتین اودگارد از رئال‌مادرید، یولیان برانت ستاره دورتموند را جذب خواهد کرد.

طبق گزارش نشریه «بیلد» آلمان استناد کرده، آرسنال مشتاق است که مارتین اودگارد را برای طولانی مدت در تابستان جذب کند اما به دلیل بند آزادسازی عجیب ۳۰۰ میلیون پوندی رئال برای فروش او، توپچی‌ها احتمالاً در بازار تغییر جهت خواهند داد و برای جذب بازیکن دیگری تلاش می‌کنند.

توپچی‌ها طبیعتاً با یک چشم در بازار به گزینه‌های جایگزین هم نگاه می‌کنند تا صورت عدم موفقیت در جذب اودگارد از رئال‌مادرید، خیلی سریع با یک بازیکن دیگر قرارداد ببندند. گزارش شده که میکل آرتتا سرمربی آرسنال، یولیان برانت بازیکن دورتموند را به عنوان هدف ثانویه شناسایی کرده و به باشگاه گفته چراغ خاموش با او مذاکره کنند. هافبک هجومی آلمانی یکی از استعدادهای جوان و درخشان در زمان حضور خود در بایرلورکوزن بود. او با وجود تماس‌هایی که از سوی باشگاه‌های لیگ برتری داشت تصمیم گرفت در تابستان ۲۰۱۹ با قراردادی به ارزش ۲۵ میلیون یورو به دورتموند بپیوندد تا همچنان در بوندس‌لیگا آبدیده شود. یولیان برانت تلاش کرد تا عملکرد خود را در بایرلورکوزن در دو فصل حضور در دورتموند تکرار کند. او در ۷۸ حضور برای زردپوشان توانسته است ۱۰ گل به ثمر برساند.

آرسنال میکل آرتتا در این فصل در لیگ برتر بسیار پرفراز و نشیب بوده است. آنها در حال حاضر در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارند. توپچی‌ها در این فصل فاقد خلاقیت در مرکز زمین هستند و جدایی اوزیل همراه با ناکامی احتمالی در جذب اودگارد، سرمربی جوان آرسنال را مجبور می‌کند خرید در این پست را در اولویت قرار دهد. نباید فراموش کرد اولویت اصلی آرسنال همچنان نگه داشتن مارتین اودگارد است. با این حال با توجه به اینکه اودگارد از سوی تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری مورد توجه قرار گرفته و رئال هم به سادگی او را نمی‌فروشد، تیم لندنی باید برای جذب او سخت تلاش و لابی کند. 

ذکر این نکته بد نیست که به جز اودگارد و یولیان برانت، گزینه سوم دیگری هم در لیست آرسنال دیده می‌شود که آن یولیان دراکسلر است. 

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها