|

زیدان در اضطراب؛ این بازیکن پاشنه آشیل رئال است

آلوارو اودریوسولا در ال کلاسیکو هم نشان داد که بازیکنی در حد و اندازه های رئال نیست. او اما برابر لیورپول به ناچار فیکس خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

به نقل از آاس، آلوارو اودریوسولا تابستان 2018 از سوسیداد به رئال ملحق شد و در آن مقطع یک بازیکن ملی پوش بود. او قرار بود رقیبی جدی برای دنی کارواخال باشد ولی هرگز چنین بازیکنی نشان نداد.

اودریوسولا نیم فصل دوم فصل گذشته به بایرن قرض داده شد ولی تابستان به رئال بازگشت. فصل جاری هم او مورد اعتماد زیدان قرار نداشته و با 345 دقیقه بازی، از این حیث آخرین بازیکن رئال محسوب می شود.

در فصلی که کارواخال به دلیل مصدومیت های متعدد تنها 945 دقیقه در میدان بوده، زیدان ترجیح داد تا لوکاس واسکز را به دفاع راست ببرد و از اودریوسولا استفاده نکند اما مربی فرانسوی حالا دیگر چاره ای جز استفاده از اودریوسولا ندارد چرا که کارواخال همچنان مصدوم است و لوکاس واسکز هم در ال کلاسیکو مصدوم شد و فصل را از دست داد.

اودریوسولا نیمه دوم ال کلاسیکو را کامل بازی کرد و نمایش خوبی هم ارائه نداد. منطقه او به اتوبانی برای جوردی آلبا تبدیل شده بود و تک گل بارسا هم از همان منطقه و با پاس آلبا حاصل شد.

زیدان از بازی اودریوسولا راضی نیست و به او تردیدهایی جدی دارد ولی این بازیکن چهارشنبه شب تحت هر شرایطی باید برابر لیورپول به میدان برود و زیدان انتظار دارد تا در این بازی بالاخره ارزش هایش را اثبات کند.

در آنفیلد رئال باید از برتری 3-1 بازی رفت خود دفاع کند و احتمالا حملات لیورپول از سمت اودریوسولا تدارک دیده خواهند شد. او بالاخره جواب اعتماد زیزو را می دهد؟

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها