|

گل دوم و شادی گل دو نفر تبریزی – صادقی

پیروزی گل گهر در برابر پیکان تحت الشعاع ضربه مرتضی تبریزی قرار گرفت. ضربه ای که پیکانی ها معتقد هستند با دست وارد دروازه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

 اما صرف نظر از این صحنه که کارشناسان داوری باید در مورد آن اظهار نظر کنند گل گهر ارایه گر بازی خوبی در برابر پیکان بود و شاید اگر گل مرتضی تبریزی هم مردود اعلام می شد در نهایت گل گهر به برتری می رسید به خصوص که در ادامه بازی توسط سعید صادقی به گل رسید. ضربه ای که البته در میانه های راه به پای علی عبدالله زاده برخورد کرد و راهی دروازه پیکان شد. بازی خوب گل گهر در این بازی مورد اشاره مهدی تارتار هم قرار گرفت و در جایی هم سرمربی تیم پیکان تیمش را نقد کرد و گفت در باد نتیجه ای که در بازی با استقلال به دست آورده بودند؛ خوابیدند. 

گل گهر در این بازی همانند دیدارهای قبلی در خانه حریفان ارایه گر بازی تهاجمی بود و از ابتدا هم مشخص بود برای پیروزی بازی می کند تا به مدعیان بیش از پیش نزدیک تر شود. ضربه بحت بر انگیز مرتضی تبریزی و هم چنین سعید صادقی که در میانه های راه با برخورد با پای علی عبدالله زاده تبدیل به گل شد سه امتیاز شیرین برای گل گهر به ارمغان آورد. حالا تیم امیر قلعه نویی دوباره یکی از تیم های نیمه ی بالای جدول بشمار می رود و می تواند تمرکز بیشتری برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. 

 

 

فریادهای مرتضی تبریزی و سعید صادقی در این بازی از فرط شادی یک اتفاق قابل پیش بینی بود. به این خاطر که مرتضی تبریزی بعد از مدت ها دوباره به گل می رسید. پارگی رباط موجب شد تا ماه های متمادی او را دور از میادین ببینیم و در بازگشت دوباره به میدان هم طبیعی بود که برای به دست آوردن هماهنگی لازم نیاز به زمان داشته باشد. سرانجام پای مرتضی تبریزی در بازی با پیکان به گل باز شد؛ هر چند پیکانی ها می گویند او با دست گل زده است و شادی سعید صادقی هم به این بهانه است که کار پیکان در این بازی تمام شد و گل او به واقع آب سردی بود بر پیکره پیکانی ها. شادی دو نفره مرتضی تبریزی و سعید صادقی نشان می هد در تیم امیر قلعه نویی همه می توانند گل بزنند. در بازی پیشین که در برابر ماشین سازی برگزار شد گل گهر با هت تریک یونس شاکری به رختکن رفت.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها