|

حلقه آسیایی تراکتوری ها در شارجه

شاگردان رسول خطیبی آخرین تمرینات خود را در آستانه شروع دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

 لیگ قهرمانان آسیای سال 2018 برای تراکتورسازی در همان مرحله گروهی به پایان رسید و این آخرین فصل حضور سرخ پوشان در آسیا تا پیش از این دوره بود که تی تی ها با قهرمانی در جام حذفی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا 2021 را کسب کردند. آنها در این دوره از رقابت ها در گروه دوم با تیم های پاختاکور، الشارجه و نیروی هوایی همگروه است.

 اعضای تیم فوتبال تراکتور که بعد از ظهر دیروز جمعه از تبریز راهی تهران شده و در این شهر اسکان پیدا کرده بودند، صبح روز شنبه به امارات پرواز کردند و برای شرکت در مسابقات گروه B لیگ قهرمانان آسیا در شهر شارجه مستقر شدند.

تراکتوری ها بازی های خود در این مسابقات را از روز چهارشنبه آغاز خواهند کرد؛ آنها در گام باید به مصاف پاختاکور بروند. در آستانه شروع مسابقات دور گروهی، شاگردان خطیبی در حال انجام آخرین تمرینات خود هستند. آنها امروز (دوشنبه) در دو نوبت تمرین کردند. تمرین نوبت صبح سرخ پوشان به کار بدنسازی در سالن وزنه اختصاص داشت و در نوبت عصر نیز روی چمن، تمرینات تاکتیکی شان را پس از حضور در جلسه فنی برگزار کردند.

در حاشیه تمرین عصر امروز، شاگردان خطیبی یک حلقه اتحاد بزرگ را در زمین چمن تشکیل دادند تا با روحیه ای بالا خود را آماده ورود دوباره به لیگ قهرمانان آسیا پس از چند سال دوری بکنند. آنها مهره های سرشناس و باتجربه ای در ترکیب شان دارند که می توانند با تکیه بر آنها امیدوار به ثبت دومین صعود از گروه خود در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا باشند؛ مسابقاتی که تراکتور در 5 حضور قبلی خود تنها یک بار حضور در دور حذفی اش را تجربه کرده است.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها