|

گل‌محمدی: حباب ایمنی وجود ندارد،نگرانم

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید که ای اف سی باید به حفظ سلامتی بازیکنان اهمیت بیشتری می‌داد.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی ‌گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با الوحده امارات حضور یافت و در خصوص این دیدار اظهار نظر کرد. گل‌محمدی با کنایه از میزبانی شهر گوا و کشور هند صحبت کرد و همچنین گفت که انتظار میزبانی و استقبال بهتری داشت. او عنوان کرد که گوا برای میزبانی شهامت بسیار زیادی داشته اما مسئولان ای اف سی باید عملکرد بهتری را نشان می‌دادند.

* گوا جسارت و شهامت بالایی داشت

خوشحالم از این که در هند حضور دارم. انتظار استقبال و شرایط میزبانی بهتری از شهر گوا داشتم اما به هر حال جسارت و شهامتی که تیم گوا برای میزبانی داشت قابل تحسین است اما از مسئولان AFC انتظار بیشتری برای حفظ سلامتی بازیکنان و تمامی اعضای تیم‌ها داشتیم. رسیدن به انتظارات، سخت است.

* بازیکنان ما مرد روزهای سخت هستند

می‌خواستیم پیش از بازی با الوحده امارات دو جلسه تمرینی داشته باشیم اما تنها یک بار تمرین کردیم. با این حال شرایط تیم خیلی خوب است و بازیکنان نشان داده‌اند مرد روزهای سخت هستند. برای شادی دل هواداران انگیزه زیادی داریم. روزهای سختی در انتظار ما است و باید این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم. انگیزه خوبی برای موفقیت داریم که منشا آن انرژی‌ای است که هواداران می‌دهند. تیم پر هواداری هستیم که ۴۰ الی ۵۰ میلیون هوادار دارد. همین باعث انرژی ما می‌شود.

* شرایط برای رسیدن به فینال آماده است

تیمی از بازیکنان جنگنده و فوق العاده در پرسپولیس حضور دارند. فکر می‌کنم وضعیت برای رسیدن به سومین آسیا مهیا است و بازیکنان انگیزه زیادی برای رسیدن به آن دارند. با عبور از سختی‌ها و با روحیه خوب می‌توانیم سومین فینال را هم تجربه کنیم.

* تمام حریفان امکانات خوبی دارند

اصلی ترین هدف ما در حال حاضر همین است. صعود از این گروه آسان نیست و تمام حریفان ما امکانات خیلی خوبی دارند و آماده هستند. ما هم از لحاظ فنی با شرایط خوبی آمده‌ایم و امیدوار هستیم به عنوان تیم اول صعود کنیم.

* مصدومان ما مشکل خاصی ندارند

اولین حریف ما الوحده است و تمرکز خود را روی این تیم گذاشته‌ایم. با این حال گوا وقتی به این مرحله رسیده، کار بزرگی انجام داده است و انگیزه‌های زیادی دارند تا موفق شوند. آنها حریف سختکوشی هستند و حتماً کیفیت خوبی داشته‌اند که به این مرحله رسیده‌اند. تیم ما یکی دو مصدوم ندارد اما مشکلی ندارند و بازخواهند گشت.

* در هند حباب ایمنی پزشکی نداریم

قبل از این مشکلاتی داشتیم اما آنچه که الان نگرانش هستیم بحث سلامت بازیکنان در هتل محل اقامت‌مان است. انتظار داشتیم نسبت به سلامتی بازیکنان، مربیان و عوامل برگزاری بازی حساسیت وجود داشته باشد ولی فکر می‌کنم حساسیت خیلی کم است و حباب ایمنی پزشکی در هتل نداریم. از این بابت خیلی نگران هستیم.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها