|

عربستانی ها پاسخ حرکت خجالت آور پرسپولیس را دادند

پست اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس و یادآوری جنگ صدها سال قبل بین ایران و هند موجی از انتقادات را در داخل و خارج از کشور به همراه داشت.

لینک کوتاه کپی شد
در حالی که پست اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس و یادآوری جنگ صدها سال قبل بین ایران و هند موجی از انتقادات را در داخل و خارج از کشور به همراه داشت، روز گذشته مسئولین تیم عربستانی الاهلی با نهایت احترام با کاروان استقلال برخورد کردند و با استقبال شایسته از استقلالی ها نشان دادند، سیاست در مواضع این باشگاه ورزشی جایی ندارد.

روابط تیره و تار بین ایران و عربستان 

حتماً به یاد دارید حرکت مهدی طارمی در بازی های چند سال قبل مقابل النصر باعث به وجود آمدن تنش بین هواداران فوتبال ایران و عربستان شد و ماجرای فاجعه منا و بالا رفتن از سفارت عربستان در ایران همگی در نهایت منجر به این شد که روابط فوتبالی دو کشور ایران و عربستان تیره و تار شود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی گروه C را به عربستان داد تا ثابت شود هیچ مشکلی بین تیم های ورزشی دو کشور وجود ندارد و اگر شیطنت های رسانه ای مانند آنچه پرسپولیسی ها قبل از سفر به هند انجام دادند، رخ ندهد، شاهد هیچ نوع کارشکنی از سمت کشور میزبان نخواهیم بود.

مشکلات بین ایران و عربستان به ورزش ارتباطی ندارد

اکنون در شرایطی قرار داریم که استقلالی ها بدون مشکل در صدور ویزا و با استقبال گرم مسئولین عربستانی وارد جده شده اند تا مشخص شود مشکلات بین دو کشور ایران و عربستان به ورزش ارتباطی ندارد اما پرسپولیس از بدو اعزامش به هند با کارشکنی مواجه شده و احتمالاً تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا این تیم به دفعات اذیت های هندی ها را علیه این تیم شاهد خواهیم بود چرا که به نظر می رسد این خود باشگاه پرسپولیس بود که از ابتدای اعطای میزبانی به هندی ها بنای ناسازگاری با این اتفاق را گذاشت و مدام به این انتخاب اعتراض کرد و با تحقیر کشور هند و انتشار یک پست اینستاگرامی شیطنت آمیز و اشاره به جنگ دو کشور در سالهای دور، به نوعی هندی ها را علیه تیم خود کرد.

یکی صفحه‌های فوتبال هند نوشت: «اینستاگرام رسمی پرسپولیس به کل کشور ما بی‌احترامی کرده است. نتایج مهم نیستند؛ با احترام به گوآ، ما می‌دانیم که کیفیت و قدرت پرسپولیس بیشتر است اما این چه حرفی است که شما نوشته‌اید؟» شاید بهتر باشد از امروز به بعد تغییراتی در نوع نگاهمان به فوتبال و ورزش داشته باشیم چرا که فوتبال جایی برای نمایش سیاست نیست. به واقع اکنون مسئولین پرسپولیس این سوال را از خود نمی پرسند چرا تیمهای دیگر در اعزام به هند مشکل نداشتند و اعتراض نکردند؟ مسئولین باشگاه پرسپولیس می بایست به بازیکنان خود آموزش دهند آنها نماینده سیاسی ایران در رویدادهای بین المللی نیستند که با نشان دادن برخی تصاویر زیر پیراهن خود یا حرکات تحریک کننده که ریشه در سیاست دارد، موجب موضع گیری سایر تیم ها علیه این تیم شده اند.
منبع: مردم نیوز
 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی ارسالی در

    خیلی از پدران عربستانیتون حمایت می کنین

  • محمو ارسالی در

    در زمانه ای هستیم که باید متوجه حرفهای خود در خصوص ملتهاباشیم.باتحقیر هیچ وقت قوی نمی شویم!واین کار صددرصد به ضررتیم پرسپولیس است متاسفانه.......

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها