|

ارتش 29 نفره یاران طارمی برای انتقام

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو برای دیدار برگشت مقابل چلسی، 29 بازیکن را با خود به اسپانیا برده است.

لینک کوتاه کپی شد

دور برگشت از مرحله یک چهار نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می شود که پورتو برای جبران شکست ناامید کننده 2 بر صفر در دیدار رفت، کار سختی را مقابل شاگردان توخل در پیش رو دارد.

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از این دیدار اعلام کرد که او با کاروانی متشکل از 29 بازیکن راهی اسپانیا شده است تا با بهره گیری از تمام داشته هایش، درصدد جبران باخت در بازی گذشته و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشد.

سرمربی پورتو اعلام کرد که آنها تنها دیگو کوستا را به دلیل طی کردن روزهای پایانی نقاهت ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در اختیار ندارند و سایر بازیکنان در دسترس او هستند که از جمله آنها می توان به مهدی طارمی و سرجیو اولیویرا اشاره کرد.

مهدی طارمی که در بازی برگشت مقابل یوونتوس در استادیوم آلیانز تورین با دریافت 2 کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد، نتوانست تیمش را در بازی رفت مقابل چلسی همراهی کند و اولیویرا نیز به دلیل 2 اخطاره شدن، در بازی قبلی غایب بود.

رسانه های هواداری پورتو و حتی کادرفنی این تیم نیز امید زیادی به درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم در جدال سخت با چلسی دارند. آبی های بندرنشین در استادیوم رامون سانچز پیسخوان شهر سویا که بازی رفت نیز در آنجا برگزار شد، پذیرای آبی های لندن خواهند بود.

کونسیسائو برای دیدار امشب برابر چلسی، این بازیکنان را با خود به اسپانیا برده است:

مارچسین، کلادیو راموس، محمد امبایه، فرانسیسکو میکسدو (دروازه بان). په په، دیگو لیته، مارکانو، لوم، لوئیز دیاز، ماتئوس اوریبه، مارگا، زیدو، کاراسا، مارکو گروجیچ، کرونا، ویلسون مانافا، امبمبا، روماریو بارو، ژائو ماریو، اوتاویو، سرجیو اولیویرا، فیلیپس آندیسو، تونی مارتینز، اوانیلسون، مهدی طارمی، نانو، مالانگ سار، فابیو ویرا و فرانسیسکو کونسیسائو

صفحات هواداری پورتو و کادرفنی این تیم و طرفداران اژدها، امید زیادی به درخشش طارمی در بازی امشب مقابل چلسی دارند. این پیج توئیتری هوادار پورتو در نظرسنجی از مخاطبانش پرسیده است که طارمی با زدن چند گل، غیبتش در بازی رفت را جبران می کند؟

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها