|

رایولا: دورتموند نمی خواهد هالند را بفروشد اما...

مینو رایولا، مدیر برنامه های ارلینگ هالند، به صحبت های مدیر ورزشی باشگاه دورتموند مبنی بر عدم علاقه آنها به فروش ستاره نروژی واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

 اخیراً مشخص شد مینو رایولا مدیربرنامه های ارلینگ هالند برای مذاکره با دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا به این کشور سفر کرده تا به پیشنهاد آنها را برای جذب ستاره نروژی گوش دهد. این در حالی است که گفته می‌شود چند تیم بزرگ حاضر در لیگ برتر انگلیس نیز خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن گلزن هستند.

با وجود تمام این صحبت‌ها، باشگاه دورتموند شایعات جدایی ارلینگ هالند در تابستان پیش رو را تکذیب کرده و مدیر ورزشی زنبورها امروز در مصاحبه ای پیرامون این قضیه گفت: " من دوست دارم بر اساس قراردادی که بازیکن دارد صحبت کنم. ما برنامه واضحی برای فصل آینده داریم و هالند حداقل یک فصل دیگر در اینجا می ماند."

اکنون صحبت های میشائیل زورک با واکنش مینو رایولا همراه شده است. مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند گفت: " من با مدیران دورتموند صحبت کردم و آنها نمی خواهند در این تابستان هالند را بفروشند. من به این مسئله احترام می‌گذارم اما این بدان معنا نیست که موافقش باشم."

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها