|

کونسیسائو: پول در لیگ قهرمانان عامل قهرمانی نیست

سرجیو کونسیسائو معتقد است عملکرد پورتو تا همین جا نیز در لیگ قهرمانان درخشان بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

 پورتو که در مرحله قبل با شگفتی سازی و غلبه بر یوونتوس راهی دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد، در دیدار رفت و در خانه با دو گل مقابل چلسی شکست خورد تا شانس زیادی برای صعود به نیمه نهایی نداشته باشد. در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار برگشت، سرجیو کونسیسائو مدعی شد از نظر مالی فاصله زیادی بین تیمش و دیگر رقبا در لیگ قهرمانان وجود دارد.

سرجیو کونسیسائو گفت: "باید عملکرد بهتری نسبت به بازی های اخیر داشته باشیم. فاصله بزرگی از نظر مالی وجود دارد که بیشتر ماجراجویی و عملکرد تیم ما در لیگ قهرمانان را برجسته می کند. نتیجه هرچه که باشد، هیچ کس به اندازه من نمی خواهد برنده شود و مطمئن هستم که رئیس باشگاه نیز همین حس را دارد.

ما نمی توانیم آنچه را که تاکنون در لیگ قهرمانان انجام داده ایم پاک کرده و از بین ببریم. تفاوت زیادی بین ما در مقایسه با دیگران وجود دارد، اما این پول نیست که در مسابقات قهرمان می شود و همه چیز معطوف به آمار و کارنامه شما است.

لحظاتی در طول فصل وجود داشته که می تواند به عنوان نمونه و مثال برای ما پیش از دیدار فردا شب استفاده شود. ما اعتماد به نفس داشته و می دانیم که چلسی حریف و مانعی دشوار است، اما ما برای واکنش نشان دادن اینجا هستیم. همیشه 90 دقیقه پیش رو وجود دارد و باید حس نماینده باشگاه بودن و DNA پورتو در میدان دیده شود.

ما باید ایمان داشته، مقاومت کرده و درک کنیم که مشکلاتی که پیش رو داریم را می توان برطرف کرد. از وقتی من اینجا هستم همیشه سعی می کنیم با همین روحیه در میدان حاضر شویم و من حالا نیز احساسی مشابه دارم."

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها