|

استراماچونی: وراتی را برای اینتر می‌خواستم اما...

آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق اینتر، می‌گوید در زمان هدایت این تیم به دنبال جذب مارکو وراتی بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

ملی‌پوش ایتالیایی در سال 2012 از پسکارا به پاری سن ژرمن پیوست و از آن زمان تا به حال در این تیم فرانسوی توپ می‌زند؛ این بدان معناست که مارکو وراتی هیچ‌گاه در سری آ به میدان نرفته است.

آندره آ استراماچونی کسی بود که کار خود را از سرمربیگری تیم زیر 19 ساله های اینتر آغاز کرد و سپس ارتقاء یافت و در سال 2012 هدایت تیم اول نراتزوری را برعهده گرفت. این سرمربی 45 ساله اکنون در مصاحبه ای مدعی شده که در زمان هدایت اینتر به دنبال جذب مارکو وراتی بوده است اما به دلیل ترس از عدم درخشش این بازیکن، این انتقال صورت نگرفته است.

آندره آ استراماچونی در مصاحبه ای گفت: " وقتی در اینتر بودم مارکو وراتی را می خواستم. ماسیمو موراتی تلاش خود را برای انتقال انجام داد اما همه این ترس را داشتند که روی او سرمایه گذاری کنند. در واقع می توان گفت که هیچ کس به او اعتقاد نداشت."

گفتنی است هافبک ایتالیایی در طول این 9 سال 341 بازی رسمی برای پاری‌سن‌ژرمن انجام داده و تمام جام‌های داخلی را با این تیم درو کرده است. مهمترین هدف وراتی کسب لیگ قهرمانان اروپا با PSG است؛ جامی که آنها فصل گذشته تا آستانه کسب آن پیش رفتند اما در مسابقه فینال کار را به بایرن مونیخ واگذار کردند.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها