|

طلسم واسعی بالاخره شکست

هافبک تراکتور بعد از ماه ها دوری سرانجام در یک بازی رسمی به میدان رفت.

لینک کوتاه کپی شد

 سعید واسعی یکی از چهره های شاخص نقل و انتقالات تابستانی بود که پس از درخشش با پیکان در لیگ نوزدهم، مورد توجه چند تیم لیگ برتری از جمله تراکتور و استقلال قرار گرفت و در نهایت با قراردادی دو ساله به تراکتور پیوست. او در حالی از پیکان جدا و با تراکتور قرارداد بست که از سوی وکیلش اطمینان یافته بود خطری تهدیدش نمی کند. این بازیکن  اما چند ماه پس از حضور در تبریز با حکم کمیته تعیین وضعیت مبنی بر جریمه و محرومیت چهار ماهه مواجه شد تا شوک بزرگی بر پیکره او و باشگاه تراکتور وارد شود.

پس از این اتفاق بود که کشمکش هایی در خصوص پرداخت کننده جریمه (باشگاه یا بازیکن) به وجود آمد و حتی واسعی تا آستانه جدایی نیز پیش رفت اما در نهایت طرفین به توافقی رسیدند که واسعی را در تراکتور نگه داشت. از اسفند ماه سال گذشته بود که واسعی با توجه به توافق نهایی تمرینات خود را برای بازگشت با تراکتور شروع کرد. او در چند بازی دوستانه تراکتور هم که حالت غیررسمی داشت حضور یافت تا خود را آماده ورود رسمی به مستطیل سبز کند.

خوش شانسی واسعی و تراکتور، پایان به موقع محرومیت این بازیکن درست چند روز پیش از شروع لیگ قهرمانان بود. به این ترتیب نام او در لیست آسیایی سرخ پوشان قرار گرفت و تمرینات جدی تر دنبال شد. شب گذشته و در جریان بازی تراکتور و پاختاکور، رسول خطیبی در حساس ترین دقایق بازی و در حالی که برد دو بر صفر را با تساوی عوض شده می دید، سعید واسعی را به میدان فرستاد.

واسعی بعد از ماه ها دوری از بازی های رسمی، از دقیقه 75 با پیراهن شماره 30 وارد زمین شد و برای تراکتور بازی کرد. به این ترتیب طلسم این بازیکن سرانجام شکسته شد و تراکتوی ها امیدوارند که با بازگشت او به دوران اوجش، بتوانند به بهترین شکل ممکن از او در ترکیب تیم شان استفاده کنند.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها