|

سرمربی الریان: باید مقابل پرسپولیس به پیروزی برسیم

لوران بلان در نشست خبری پیش از مسابقه با پرسپولیس در خصوص اهمیت این مسابقه صحبت کرد و از پرسپولیس تمجید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

لوران بلان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نتیجه دیدار اخیر مقابل گوای هند اصلا قابل قبول نبود. ما اکنون به پیروزی در این مسابقه می‌اندیشیم و می‌دانیم مسابقه فردا بسیار سخت و پیچیده خواهد بود. مخصوصا پس از نمایش دفاعی که تیم هندی از خود به جا گذاشت.

امیدوار هستیم مقابل تیم ایرانی گلزنی کنیم

وی ادامه داد: در فوتبال شما اگر موقعیت‌های زیادی در نیمه اول مسابقه بدست می‌آورید باید گل بزنید. اگر نزنید،‌ نمی‌توانید برنده مسابقه شوید. ما در آن مسابقه می‌توانستیم نیمه اول متفاوتی را تجربه کنیم زیرا یک گل می‌تواند فضاهای بیشتری در مسابقه به شما بدهد. آن گل اهمیت بسیار زیادی برای ما داشت ولی به ثمر نرسید و بازی برای ما پیچیده دنبال شد. ما نتیجه را باید قبول کنیم و بپذیریم که به جای کسب 3 امتیاز، یک امتیاز گرفتیم. اکنون نیاز داریم مقابل پرسپولیس به برتری برسیم و امیدوار هستیم مقابل تیم ایرانی گلزنی کنیم.

بلان گفت: فشاری روی الریان نیست همانطور که روی پرسپولیس و تیم اماراتی نیست. من در نشست خبری پیشین نیز گفتم که در این گروه 2 کاندید صعود وجود دارد. پرسپولیس فصل گذشته به فینال این مسابقات رسید و اکنون نیز فرم خوبی دارد و تیمی قدرتمند است. تیم من نیز به خوبی آماده شده و می‌داند مسابقه مهمی فردا دارد. امیدوارم در دیدار فردا ما بتوانیم گلزنی کنیم و مسابقه خوبی برای هر دو تیم باشد.

می‌خواهیم برای پیروزی به میدان برویم

وی ادامه داد: تنها 20 دقیقه از بازی پرسپولیس و الوحده را دیدم و سری به دیدن تمامی نتایج بازی‌ها در دور اول لیگ قهرمانان آسیا پرداختم. می‌دانم پرسپولیس برای پیروزی مقابل الریان به مسابقه خواهد آمد و ما جدال سختی خواهیم داشت. بلان گفت: وضعیت آب و هوایی نیز خوب نبود و این مسئله فقط هم برای الریان نیست. البته ما این شرایط را قبول کردیم و می‌خواهیم برای پیروزی به میدان برویم. هنوز اول کار است و رقابت همچنان پا بر جاست. باید بتوانیم در این مسابقه قدرتمند و موثر حاضر شویم و در زمینه خط تهاجمی و محوطه جریمه بهتر کار کنیم. ما در دفاع عالی هستیم و باید در مسابقه بعدی در خط تهاجمی بهتر شویم.

سرمربی الریان ادامه داد: برای ما خیلی اهمیت دارد که در لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعد باشیم. سرمایه گذاری زیادی شده و ما نیز در رده سوم لیگ ستارگان قرار گرفتیم. به همین دلیل مسابقه مقابل پرسپولیس برای ما خیلی اهمیت دارد و ما  می‌خواهیم با برد مقابل آنان عملکرد خودمان را بهبود بخشیم.

منبع: ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها