|

توجه دولتی ها به پرسپولیس چیزی جز کینه و عداوت با ورزش نیست

مسئولان وزارت خارجه با مذاکره با هندی ها سعی کردند از شکایت آن ها جلوگیری کنند که این موضوع با واکنش تند باشگاه تراکتور مواجه شد.

لینک کوتاه کپی شد

اولین بازی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا قابل تقدیر و تامل بود و امید که نتایج درخور و شایسته ای در ادامه مسابقات داشته باشند. همیشه بازی تیم های ایرانی در آسیا جذاب و پر از حوادث ریز و درشت بوده و اتفاقات جالبی در آن به چشم می خورد. لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ هم مستثنی از این قضیه نبوده و ضمن اتفاقات خوب و خوشحال کننده اما همچنان فاصله توجه مدیران و مسئولان دولتی و تبعیض رنگی برخی از وزراء و سیاسیون در طرفداری از یک تیم خاص نمود بیشتری دارد و ورود وزارت امور خارجه و شخص عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و دستور وی به سفارت ایران برای حل شکایت کشور هند از باشگاه پرسپولیس به AFC ، هر چند اقدامی از سر مسئولیت میهن دوستی است اما نشان می دهد که این تلاش و اقدام فقط برای یک تیم صورت می گیرد و آقایان از موفقیت و پیروزی سه تیم دیگر که هر سه کار سخت تری هم در برابر رقبا داشتند، خوشحال نشده و تبریکی هم نگفته اند!

در واقع حمایت برخی وزراء و شخصیت های سیاسی کشور از یک تیم نشان دهنده اوج هواداری آنان و بی توجهی به سایر تیم های ایرانی است! نه استقلال، نه تراکتور و نه فولاد، نیازی به تبریک آقایان ندارند اما دقت و توجه کامل به یک تیم و فراموش کردن دیگر تیم ها، چیزی جز کینه و عداوت با ورزش نیست. رفتاری که پیش از این نیز بارها تکرار شده و همه امکانات و توجهات در راستای حمایت از تیم محبوب وزراء است!

منبع: فوتبال ایران فارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها