|

خط و نشان آقای گل پیشین سابق برای حریفان پرسپولیسی

فرشاد پیوس پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم نه تنها شانس اصلی برای صعود به دور حذفی مسابقات است بلکه شانس قهرمانی در آسیا است.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار پرسپولیس برابر الریان چطور بود؟

فرشاد پیوس گفت: بازی خیلی خوبی را از سوی پرسپولیس شاهد بودیم و به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می گویم چرا که آنها با تلاش زیاد و پشتکار توانستند نتیجه لازم را برای موفقیت کسب کنند. به نظر مشکل گلزنی تیم هم حل شده است. پرسپولیس مشکل آنچنانی نداشت. خدا را شکر که امروز توپ‌های آنها به گل تبدیل شد و این نتیجه خوب رقم خورد. امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.

پای شهریار مغانلو هم سرانجام به گلزنی باز شد.

فرشاد پیوس گفت: بابت این موضوع خوشحال هستم. او بازیکن خوبی هم روی زمین و هم روی هوا است. نباید از روز اول از بازیکن انتظار گلزنی داشت. او مهاجمی است که هم روی هوا و هم روی زمین مسلط است و امیدوارم که این دو گل آغازی برای موفقیت‌های این بازیکن باشد. با حضور آل‌کثیر، عبدی، مغانلو،مهدیخانی، عالیشاه به نظر ترافیک جذابی را در خط حمله تیم شاهد هستیم. نظر شما در این باره چیست؟

خط حمله پرسپولیس واقعا تکمیل است. برای داشتن تیم خوب نیاز است که در هر پست چند بازیکن خوب داشته باشیم و نفراتی که الان در خط حمله پرسپولیس حضور دارند واقعا بهترین‌ها هستند. زوج مغانلو و آل کثیر فکر می‌کنم برای هر تیمی ترسناک باشد. با این حال امیدوارم که همین روند خوب گلزنی حفظ شود. از این موضوع بگذریم. خیلی‌ها الریان را رقیب اصلی پرسپولیس برای صعود از گروه می دانستند که مقابل تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی شکست خورد.

فرشاد پیوس گفت: ما همیشه می‌گوییم که در آسیا رقیب آسانی وجود ندارد اما پرسپولیس نشان داده که می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد. همه در آسیا به این تیم به چشم مدعی نگاه می‌کنند. با توجه به اینکه تنها یک تیم به دور بعد صعود می‌کند آیا پرسپولیس می تواند به عنوان تیم نخست به مرحله بعدی راه پیدا کند؟ صعود به مرحله بعد؟ پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی در آسیا است و امسال خیلی به موفقیت تیم خوشبین هستم. به طور حتم این تیم از گروهش هم به بهترین شکل ممکن صعود خواهد کرد.

منبع: ایران پارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها