|

(عکس) استوری معنادار کریم باقری علیه شجاع خلیل زاده

مربی پرسپولیس بعد از برد این تیم در صفحه خود عکسی منتشر کرد که با واکنش متفاوت هواداران این تیم روبه‌رو شد.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که شجاع خلیل زاده در عکس تیمی پرسپولیس پیش از بازی مقابل الریان حاضر شده بود، کریم باقری پس از پیروزی سرخ ها این عکس را در حالی به اشتراک گذاشت که خلیل زاده در آن دیده نمی شد. این اقدام باقری با حمایت هواداران پرسپولیس مواجه شد.

بازی دیشب پرسپولیس و الریان یک اتفاق حاشیه‌ای ویژه داشت. پیش از شروع مسابقه و در شرایطی که دو تیم در حال گرفتن عکس یادگاری بودند شجاع خلیل‌زاده مدافع سابق سرخ‌ها خودش را به بازیکنان پرسپولیس رساند تا در این عکس سهیم باشد. اتفاقی که با واکنش های متفاوت هواداران پرسپولیس روبه‌رو شد. برخی از آنها که همچنان معتقد بودند شجاع برای سرخ‌ها زحمت زیادی کشیده نسبت به این اقدام شجاع واکنش مثبت نشان دادند و البته برخی که از نحوه جدایی او و رفتارش به شدت عصبی بودند هرگز نسبت به این اتفاق روی خوش نشان ندادند.

کار به جایی کشد که در فضای مجازی و اینستاگرام هواداران پرسپولیس از اقدام کریم باقری هم تشکر کردند. مربی سرخ‌ها بعد از بازی در صفحه و برد پرگل سرخ‌ها برابر الریان از عکسی استفاده کرده که در آن شجاع خلیل‌زاده نبود. بسیاری از هواداران پرسپولیس این اقدام کریم باقری همسو با ناراحتی هواداران دانسته‌اند. ایندر حالی است که مشخص نیست مربی سرخ‌ها واقعا چنین نیتی داشته یا نه.

هر چند کریم باقری بعد از بازگشت پرسپولیس از لیگ قهرمانان خبر از تمدید قرارداد شجاع با پرسپولیس داده بود. او اعلام کرده بود قرار است همراه شجاع به باشگاه بروند تا مدافع پرسپولیس قرارداد خود را تمدید کند. اتفاقی که هرگز نیفتاد.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها