|

محمودی: تراکتور می‌توانست شارجه را شکست دهد

پیشکسوت باشگاه تراکتور معتقد است این تیم می‌توانسته است در دیدار با شارجه امارات به پیروزی برسد.

لینک کوتاه کپی شد

کاظم محمودی درباره تساوی بدون گل تیم تراکتور ایران مقابل شارجه امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شارجه میزبان این گروه است و شناخت خوبی از شرایط استادیوم و آب‌و‌هوا داشت و به همین خاطر نیز بازی را خوب شروع کرد. تراکتور هم رفته رفته بازی را در دست گرفت، هر چند یکی، دو موقعیت خوب هم شارجه داشت که اخباری به خوبی مانع گلزنی حریف شد.

وی افزود: به نظرم تراکتور آنالیز خوبی از شارجه داشت و می‌توانست برنده بازی هم باشد. یک پنالتی واضح هم برای این تیم گرفته نشد که اگر آن صحنه پنالتی گرفته می‌شد، تراکتور می‌توانست برنده بازی باشد. به هر حال دو بازی آینده با نیروی هوایی عراق خیلی تعیین کننده است و اگر تراکتور این دو بازی را ببرد شرایط برای صعود مهیا می‌شود.

پیشکسوت باشگاه تراکتور در ادامه تصریح کرد: تیم‌ها باید هر سه روز یک‌بار بازی کنند و باید کادرفنی از تمام موجودیت خود استفاده کنند. ریکاوری در این شرایط سخت است اما تراکتور در نیمه دوم بازی با شارجه نشان داد به لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار دارد و مشکلی از این بابت ندارد.

محمودی در مورد شانس تراکتور برای صعود از گروه B لیگ قهرمانان تصریح کرد: تمام تیم‌ها در این گروه به هم نزدیک هستند و همه هم شانس صعود دارند، ولی به نظرم تیمی ‌می‌تواند از این گروه صعود کند که به لحاظ بدنی خودش را در شرایط خوب نگه دارد. فاصله بازی‌ها کم است و نگه داشتن بازیکنان در شرایط مناسب خیلی مهم است.

«تراکتور شرایط چندان مناسبی در لیگ برتر نداشت و به نظر می‌رسد رفته رفته بهتر می‌شود». وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: خطیبی تازه به تیم اضافه شده است و مطمئناً ورود تفکرات جدید به تیم نیاز به زمان دارد. ان‌شاءالله در این مدت تیم به آمادگی کامل رسیده باشد و بتواند نماینده خوبی برای ایران باشد.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها