|

موضع گیری تند هواداران 6 تیم انگلیسی به خاطر سوپرلیگ

هواداران 6 تیم انگلیسی که مشتاق حضور در سوپر لیگ اروپا هستند از رفتار باشگاه های مورد علاقه شان انتقاد کردند.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از آنکه شش تیم انگلیسی منچستریونایتد، منچسترسیتی، آرسنال، چلسی، تاتنهام، لیورپول برای حضور در رقابت های سوپرلیگ اروپا اعلام حضور کردند، با واکنش منفی از سوی هواداران خود روبه رو شدند.

به گزارش دیلی میل، انتشار این خبر باعث شد تا هواداران تیم های ذکرشده در فضای مجازی علیه تیم مورد علاقه خود به خاطر قانون شکنی موضع گیری کنند.

این عده با پست هایی که در فضای مجازی منتشر کردند مدیریت تیم های مورد علاقه خود را به کسب پول از راه نادرست، استفاده از روش های سرمایه گذاری اشتباه، قانون شکنی، از اعتبار انداختن مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و ... متهم کردند.

یک هوادار با انتشار تصویری از توپ بازی های سوپرلیگ که بر روی آن پوندهای انگلیس چسبانده شده است، عنوان کرد شکل گیری چنین مسابقاتی از سوی 6 تیم انگلیسی فقط به خاطر منفعت بیشتر مالی است.

هواداری دیگر با انتقاد از رفتار این باشگاه ها، عنوان کرد اقدام آنها باعث می شود در دراز مدت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از اعتبار و کیفیت لازم دور شده و 2 سال دیگر  تیم های مثل ولفسبرگ اتریش و فاینورد هلند برگزارکننده فینال آن باشند.

همچنین گروهی از هواداران تیم فوتبال آرسنال مالکین  میلیاردر و آمریکایی باشگاه را به تمسخر گرفتند که به جای سرمایه گذاری صحیح روی تیم لندنی، به فکر حضور در اینگونه مسابقات نادرست هستند.

برخی از هواداران نیز از یوفا و فیفا خواستند که با این اقدام تیم های انگلیسی و 6 تیم دیگر ایتالیایی و اسپانیایی مقابله کرده و جریمه های سنگینی را برای آنها در شرایط کرونایی در نظر گیرد.

منبع:فارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها