|

عامل موفقیت پرسپولیس از زبان یحیی گل محمدی

یحی گل محمدی گفت: در برابر گوا بازی راحتی را در پیش نخواهیم داشت.

لینک کوتاه کپی شد
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری این تیم پیش از دیدار با گوا هند در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد و در خصوص درخشش این تیم گفت: فکر می کنم هر نتیجه ای که به دست می‌‌آید حاصل تلاش یک مجموعه است. اصلی ترین دلیل نتایج خوب پرسپولیس در سال ‌های اخیر در آسیا و لیگ ایران وجود نسل خوبی از فوتبالیست‌ها در این تیم است. گل محمدی افزود: این نسل همیشه جنگجو، مبارزه طلب و برتری طلب بودند که همیشه برای پیروزی جنگیدند و هیچ وقت تسلیم نشدند. فکر می کنم اصلی ترین دلیل موفقیت های ما وجود این نسل شجاع در پرسپولیس بوده است.
 
 
 
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: مطمئن هستم بازی راحتی نداریم و باید باتمرکز باشیم. حریف در ضدحمله و انتقال به حمله خیلی خطرناک است و باید از این موضوع مراقبت کرده و اجازه ندهیم از این طریق به گل برسند. بازی سختی خواهیم داشت و اطمینان دارم دیدار راحتی نیست. از بازیکنانم می خواهم مثل دو بازی قبلی تمرکز بالایی داشته باشند تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. این مسابقه برای ما خیلی حساس است و اطمینان دارم باید تمرکز داشته و نسبت به دیدارهای قبلی مقابل گوا بیشتر بدویم  و بجنگیم تا بتوانیم پیروز شویم.
 
 
سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: اگر ضربات خود را خوب بزنیم به گل می‌رسیم. البته عملکرد دروازه‌بان حریف هم خیلی مهم است. امیدوارم بتوانیم از فرصت ها خوب استفاده کنیم. البته باید به شکلی بازی کنیم که خودمان را در موقعیت گلزنی قرار بدهیم. این امر هم مستلزم این است که در این مسابقه بتوانیم با پاس های کوتاه و سرعت دادن به بازی از فضای کنار و عمق‌شان خوب استفاده کنیم. از این طریق می توانیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه گوا ایجاد کنیم. باز هم می‌گویم عملکرد دروازه‌بان حریف هم مهم است. با این وجود  فردا رقابت خیلی خوبی را بین مهاجمان ما  و مدافعان حریف می بینید که امیدوارم به سود مهاجمان پرسپولیس تمام شود.
 
منبع: ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها