|

رئال، چلسی و سیتی از چمپیونزلیگ اخراج شدند؟

یوفا فعلا برنامه ای برای جریمه باشگاه های موسس سوپرلیگ جدید اروپایی ندارد…

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید، چلسی و سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل جاری هستند و منچستریونایتد و آرسنال نیز به نیمه نهایی لیگ اروپا رسیده اند. هر ۵ باشگاه از موسسان سوپرلیگ جدید اروپا هستند و به جنگ علنی با یوفا و فیفا رفته اند.

شب گذشته ۱۲ باشگاه بزرگ اروپایی خبر از برگزاری سوپرلیگ از آگوست ۲۰۲۱ دادند و به این ترتیب از عضویت یوفا خارج شده و یک لیگ جدید را راه اندازی خواهند کرد. در واقع لیگ قهرمانان امسال به پایان خود خواهد رسید مگر اینکه تهدیدهای جدی یوفا و فیفا این باشگاه ها را از تصمیم خود منصرف کند.

شب گذشته ادعا شد که ۵ باشگاه فوق از لیگ قهرمانان و لیگ اروپا کنار گذاشته خواهند شد و نمی توانند به کار خود در فصل جاری ادامه دهند ولی دقایقی پیش مارکا گزارش داد که یوفا فعلا برنامه ای برای این موضوع ندارد و این تیم ها می توانند در نیمه نهایی برابر حریفان خود قرار بگیرند. رئال باید به مصاف چلسی برود و سیتی نیز حریف پی اس جی است. در لیگ اروپا نیز یونایتد به مصاف رم می رود و آرسنال نیز حریف ویارئال است. در مورد جریمه فیفا مبنی بر ممنوعیت حضور بازیکنان این ۱۲ باشگاه در رقابت های بین المللی نیز هنوز خبر جدیدی منتشر نشده است.

منبع: ورزش سه

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها