|

ماجرای کلیپ عباس بوعذار و علی دایی چیست؟+ بیوگرافی بوعذار

کلیپ‌هایی از بخشی از یک گفتگوی علی دایی در حال بازپخش شدن است؛ که در آن از فوتبالیستی به نام عباس بوعذار نام برده می‌شود. عباس بوعذار کیست؟

لینک کوتاه کپی شد

این روزها کلیپ های مختلفی در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که مربوط به نام بردن علی دایی از فوتبالیستی به نام عباس بوعذار است.

ماجرای کلیپ عباس بوعزار و علی دایی

علی دایی که در سال 1395 و 1396 سرمربی تیم نفت تهران بود، در بازی نیمه نهایی جام حذفی با سپاهان بازی اواخر بازی یک درگیری پیش آمد و شجاع خلیل زاده، عباس بوعذار را با سر زد. بعد بازی گفتند که شجاع  محمدی نامی را زده و علی دایی  هم متوجه این اشتباه شدند و در مصاحبه گفتندکه در تیم او بازیکنی به اسم محمدی  وجود ندارد.
و حروف نام "محمدی" را هجی کرده و در نهایت با حروف اسم عباس بوعذار مقایسه کرد. کلیپ های ریمیکس متعددی از این بخش از گفتگوی علی دایی اغلب به صورت طنز ساخته شده است که در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای پیدا کردند.

واکنش عباس بوعذار به این کلیپ های شوخی با نام چیست؟

عباس بوعذار در گفتگو با ورزش سه عنوان کرد: در اینستاگرام به من پیام های زیادی داده شد که هیچ کدام از آنها را ندیدم اما ویدئوها را می‌بینم و می‌خندم.

4e4c5b9a-f26f-448c-a924-e195213cb587

بیوگرافی عباس بوعذار

عباس بوعذار فوتبالیست جوانی از استان خوزستان است. بوعذار متولد سال 1371 در شهر اهواز است. عباس بوعذار دانشجوی رشته تربیت بدنی است. 

9ff50361-618d-435e-8b1c-d32f065ce909

خانواده عباس بوعذار

عباس بوعذار فرزند یک فوتبالیست خوزستانی عرب زبان قدیمی است، پدر وی در جوانی فوتبالیست بود و اکنون در قید حیات نمی‌باشد. مادر عباس از لر زبانان استان خوزستان است.

عباس بوعذار پس از از دست دادن پدرش گفت:  این اتفاق برایم خیلی سخت و سنگین بود. الان هم باورم نمی‌شود که پدرم را از دست دادم. انشالله که روحش شاد باشد و من هم کم کم به شرایط ایده‌آل برمی‌گردم و به خاطر شادی روح پدر انشاالله بتوانم در فوتبال موفق باشم.

تیم‌های فوتبال عباس بوعذار

جوانان شهاین اهواز اهواز اولین تیمی بود که عباس بوعذار در سال 1385 فوتبال حرفه ای را آغاز کرد.  سپس به تین استقلال اهواز رفت، پس از آن در نفت تهران و استقلال خوزستان و فجر سپاسی شیراز و فولاد خوزستان به میدان رفته است. او هم اکنون بازیکن نفت مسجد سلیمان است. 

 

بازی در نفت تهران 

او سه فصل در باشگاه نفت تهران با سرمربیگری علی دایی بازی کرد و در این باره گفته: خوشحالم که علی دایی چهره خوشنام فوتبال ایران مربی ام است. شاگردی دایی برایم ارزشمند است و امیدوارم امسال بتوانم مهره اثرگذاری برای علی آقا در میدان فوتبال باشم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها