|

نوازی:‌ ماندن قاسمی‌نژاد اتفاق خوبی برای پدیده بود

مربی تیم فوتبال پدیده مشهد ماندن امین قاسمی‌نژاد در این تیم را اتفاق خوبی برای سرخپوشان مشهدی دانست.

لینک کوتاه کپی شد

محمد نوازی درباره شرایط پدیده و اینکه آیا آنها از تعطیلی مسابقات لیگ راضی هستند، گفت: در مجموع تعطیلی طولانی مدت برای اکثر تیم‌ها خوب نیست، ولی چاره‌ای نیست چون بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود. ما هم در سال جدید شرایط خوبی داشتیم و در دو بازی شکست نخوردیم. مسئله مهمتر این است که بعد از پشت سر گذاشتن روزهای پرتنش حالا آرامش داریم و در این مدت هم سیدمهدی رحمتی زحمات زیادی کشید تا مشکلات مدیریتی کمترین آسیب را به تیم بزند.

وی ادامه داد: با تلاش رحمتی و همچنین زحمات مسئولان استانی بسیاری از مشکلات تیم ما برطرف شد و بچه‌ها حق و حقوق‌شان را دریافت کردند. حالا هم تیم آرامش دارد و این از هر چیزی مهمتر است. تمام هدف ما این است که در 10 بازی باقیمانده نتایج خوبی بگیریم و امیدوارم جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی پیدا کنیم.

نوازی در مورد ماندن امین قاسمی‌نژاد و اینکه برخی معتقدند باشگاه پدیده باید با جدایی این بازیکن موافقت می‌کرد، گفت: جدایی امین دست من یا رحمتی نبود. اتفاقاً خیلی‌ها در شبکه‌های اجتماعی به ما حرف‌هایی زدند که تأسف‌آور بود، ولی ما در این ماجرا نقشی نداشتیم. باشگاه پدیده بابت صدرو رضایت‌نامه قاسمی‌نژاد از استقلال مبلغی را درخواست کرد و این پول را هم به صورت نقد می‌خواست تا برای تیم خودمان هزینه شود که در نهایت دو باشگاه به توافق نرسیدند.

مربی تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد: ماندن امین قاسمی‌نژاد اتفاق خوبی برای تیم ما بود و این بازیکن با انگیزه بالای خود به پدیده کمک خواهد کرد. امین بزرگتر و کاپیتان تیم ماست و هرگز خودش را کوچک نکرد که با منتفی شدن حضورش در استقلال بی‌انگیزه شود. او در زمین و بیرون از زمین برای ما بازیکن ارزشمندی است.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها