|

کلهر: پرسپولیس به معنای واقعی کلمه یک «تیم» است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حضور موفق نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید به این مساله اشراف داشت که همه این…

لینک کوتاه کپی شد

محمود کلهر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: در لیگ قهرمانان آسیا شاهد بازی‌های خوب از سوی نمایندگان فوتبال ایران بودیم. اگر نگاهی به بازی‌های پرسپولیس داشته باشیم خواهیم دید که آنها به معنای واقعی یک تیم شده و همه برای موفقیت و کسب پیروزی به میدان می‌روند. شاگردان یحیی فوق العاده بودند و شادابی و کارهای تاکتیکی را به خوبی در زمین بازی به اجرا در می آورند که این بسیار مهم است.

وی ادامه داد: پرسپولیس همان گونه که در لیگ ایران شاداب و با طراوت بازی می کند، در لیگ قهرمانان آسیا نیز همین روند را پیش گرفته و به خوبی تدابیر کادر فنی را به اجرا در می آورد، یحیی نیز از شیوه چرخشی بازیکنان خود به خوبی بهره برده و این روند باعث شده همه بازیکنان در آمادگی مطلوب قرار گیرند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطر نشان کرد: در دو بازی قبلی، پرسپولیس موفق شد به اهداف خود برسد و نتایج لازم و امتیازهایی که می خواست را کسب کند، بازی آخر ما برابر الریان با آن همه امکانات و هزینه هایی که می کنند نشان داد پرسپولیس از چه توانایی و بازیکنانی بهره می برد و با این روند می توانیم دوباره فینال لیگ قهرمانان آسیا و البته عنوان قهرمانی را تجربه کنیم.

وی تاکید کرد: یک نکته مهم را باید لحاظ کرد؛ در این گروه تیمی ناشناخته داریم به نام گوا که در بازی برابر الریان به نتیجه تساوی بدون گل دست یافته و این نشان می دهد بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و بازیکنان پرسپولیس هم باید این مساله را در نظر داشته باشند.

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: همه بازیکنان با یک هدف به زمین می روند. از خط دفاع گرفته تا حمله، نقشه راه ترسیم شده و یحیی نیز به خوبی از داشته های خود بهره می برد. در زمین سید جلال را داریم که جدا از مساله رهبری، بُعد روانی بازی را نیز مدیریت می کند و همه بازیکنان از او حرف شنوی دارند. در میانه زمین بازیکنان متفکر و جنگنده داریم و در خط حمله نیز با گل هایی که مغانلو به ثمر رساند، رقابتی دیدنی میان مهاجمان شکل گرفته که برآیند همه آن ها به پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت کمک شایانی می کند.  

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص شرایط بازی های متمرکز در این مرحله گفت: به نظر من این برای فوتبال ما خیلی خوب است چرا که دیگر بعد مسافت و سفرهای طولانی گریبان آن ها را نمی گیرد. بازیکنان ما اغلب تکنیکی هستند و سفرهای طولانی در عملکرد آنان تاثیر منفی دارد اما با این شیوه شرایط به نفع ما بوده و از این فرصت هم به خوبی بهره می بریم.

کلهر در مورد استقلال تهران و عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: این تیم دیگر نماینده فوتبال ما در آسیا است و امروز همه باید با یک نگاه کلی به این موضوع بنگریم. به نظرم شاگردان مجیدی فوق العاده بوده اند و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند. هر چند در بازی اول اشتباهاتی در خط دفاعی داشتند اما در بازی دوم شاهد بودیم مجیدی با برنامه ریزی و توصیه هایی که به بازیکنان خود داشت، مشکلات خط دفاعی خود را ترمیم کرده و یک بازی خوب و مقتدرانه را در زمین به اجرا درآوردند.

وی گفت: استقلال نیز امتیازهای لازم را کسب کرده و نماینده شایسته ای برای فوتبال ما بوده است. از سویی دیگر فولاد نیز عملکرد خوبی داشته است و تراکتور هم در تلاش است تا امتیازهای لازم را کسب کند. البته تراکتور خیلی ساده گل دریافت می کند و باید این مشکل را برطرف کند و امیدوارم نمایندگان فوتبال ما در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند.

منبع:ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی