|

کنعانی اینبار نتوانست نقش راموس پرسپولیس را ایفا کند

کنعانی که طی فصول اخیر علاقه خود به گلزنی را بارها به نمایش گذاشته اینبار نتوانست نقش راموس پرسپولیس را ایفا کند.

لینک کوتاه کپی شد

 پرسپولیس در شرایطی که موفق شده بود بعد از دریافت گل بار دیگر همانند دیدار با الریان در مسیر برد قرار گیرد، دو پنالتی در نیمه اول به دست آوردند که یکی از آنها را کنعانی زادگان با سماجت خود، مامور زدنش شد که به شکلی عجیب از دست داد. کنعانی زادگان که در زمان اعلام اولین پنالتی پرسپولیس نیز اعلام آمادگی کرده بود و تا لحظات پایانی در آستانه زدن آن قرار داشت، در ادامه با اعلام یحیی گل محمدی از کنار نیمکت، آن را به مهدی ترابی داد. مهدی ترابی با ضربه‌ای مطمئن توانست گل برتری پرسپولیس را مقابل گوا به ثمر برساند و بار دیگر تیمش را در مسیر کامبک قرار داد.

01593194

مهدی ترابی پس از گلزنی از روی نقطه پنالتی به سراغ کنعانی رفت و به این شکل از او دلجویی کرد.

سرخ‌ها در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر و اینبار روی حرکت احسان پهلوان صاحب موقعیت پنالتی شدند و اینبار هم کنعانی زادگان با استارتی سریع خود را به محوطه جریمه رساند و از کادرفنی و دیگر بازیکنان خواست تا اینبار ضربه را بزند. یحیی نیز با توجه به برتری تیمش این شانس را به مدافع میانی و جنوبی تیمش داشت تا مامور زدن این ضربه باشد. اما کنعانی زادگان با شوتی محکم به وسط زمین قصد گلزنی داشت که گلر گوا دست او را خواند و ضربه‌اش را راهی کرنر کرد تا او برخلاف دیگر مدافع پرسپولیس (سیدجلال حسینی) نتواند نامش را به عنوان گلزن مطرح کند.

کنعانی، مدافع ملی پوش پرسپولیس که طی فصول اخیر علاقه خود به گلزنی را بارها به نمایش گذاشته و در آخرین بازی داخلی این تیم نیز توانسته بود برای سرخ‌ها گل بزند، اینبار نتوانست نقش راموس پرسپولیس را ایفا کند و یحیی نشان داد که دلیل عدم اعتمادش برای دادن ماموریت اولین پنالتی این تیم به چه دلیل بوده است. مدافع میانی پرسپولیس قصد داشت در نقش سرخیو راموس به عنوان مدافع پنالتی زن و مطمئن تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید در جمع سرخپوشان ظاهر شود که شانس با او یار نبود و گلر حریف به خوبی دستش را خواند. 

01593207

مدافع میانی قرمزها احتمالا در دقایق باقیمانده بازی ماموریتی سخت‌تر برای حفظ پیروزی را با موفقیت انجام داد اما این پنالتی مثل حسرتی بزرگ بر دل او و هواداران پرسپولیس باقی ماند. مهدی ترابی ستاره سرخ‌ها نیز در گفته های پس از بازی اش تلویحا از کنعانی انتقاد کرد و گفت که اگر در نیمه اول گل سوم زده می‌شد، پرسپولیس می‌توانست با بردی پرگل بازی را ترک کند.

پرسپولیس با توجه به پیروزی های پرگل رقیب سنتی، این بازی با دو مهاجم و برای گلباران گوآ وارد زمین شد و با ایجاد موقعیت های پرتعداد در نیمه اول، فرصت این کار را هم داشت اما آن‌ها با یک فرصت سوزی، متوقف شدند و در نهایت با نتیجه 2-1 زمین را ترک کردند.

منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها