|

مهدی ترابی: از پس تیمی سرسخت برآمدیم

بازی خیلی سختی داشتیم گوا تیمی است که خیلی خوب پاسکاری و حفظ توپ می‌کرد. واقعا بازی مقابل این تیم که فضا را به خوبی می‌بست سخت بود.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی ترابی پس از برتری دو بر یک تیم فوتبال پرسپولیس در سومین روز از مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم. گوا تیمی است که خیلی خوب پاسکاری و حفظ توپ می‌کرد. واقعا بازی مقابل این تیم که فضا را به خوبی می‌بست سخت بود.

او افرود: در نیمه اول می توانستیم خیلی بهتر از موقعیت‌ها استفاده کنیم و اگر در این نیمه با نتیجه سه بر یک بیرون می‌آمدیم، کارمان برای برد راحت تر می‌شد. با این وجود خوشحالم توانستیم سومین برد متوالی را به دست آوریم. باید در بازی‌های بعدی هم تلاش کنیم تا مانند این مسابقه برنده شویم.

هافبک پرسپولیس که بازی‌های در خور توجهی را از وی شاهد هستیم، درباره اینکه آیا از عملکرد گوا در اولین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا شگفت‌زده شده است، توضیح داد: بله، عملکرد این تیم خیلی خوب بود و تیم منظمی است که با برنامه کار می‌کند. می دانستیم بازی راحتی نداریم و با وجود سختی و مشکلات آب و هوایی گوا، توانستیم برنده این بازی برابر یک تیم سرسخت بشویم.

منبع: برنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها