|

کنعانی زادگان باید حرفه ای تر رفتار می کرد

مرتضی کرمانی مقدم گفت: تصور می‌کردم پرسپولیس بازی راحتی پیش رو داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

مرتضی کرمانی مقدم درباره برتری ۲ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گوا هند در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تصور می‌کردم پرسپولیس بازی راحتی پیش رو داشته باشد، اما کار مقداری سخت شد. بازیکنان گوا با دوندگی زیاد تمام روزنه‌ها را بسته بودند و به همین دلیل شرایط دشواری را برای پرسپولیس ایجاد کردند.

وی افزود:  با این وجود تیم ما در صورت به ثمر رساندن گل سوم، می‌توانست در ادامه خیلی راحت‌تر بازی کرده و با آرامش بیشتر گل‌های دیگری به ثمر برساند.   البته نباید فراموش کرد پرسپولیس مثل دیدار‌های قبل با انگیزه به زمین رفت و با دو مهاجم بازی کرد. همین امر نشان می‌دهد دنبال برنده شدن بود و می‌خواست با گل‌های زیاد مقابل گوا به برتری برسد. مهم‌ترین بحث همین کسب ۳ امتیاز است.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره این که به نظر می‌رسد پرسپولیس با کسب ۹ امتیاز از ۳ مسابقه و صدرنشینی جدی‌ترین مدعی صعود از این گروه است توضیح داد: صد درصد چنین اتفاقی رخ می‌دهد. مطمئن باشید پرسپولیس با کسب امتیاز کامل از تمام دیدار‌های این گروه به ایران بازمی‌گردد. امیدوارم سایر نمایندگان ایران هم بتوانند صعود کنند، زیرا این امر افتخاری برای فوتبال کشورمان محسوب می‌شود.

کرمانی مقدم با اشاره به دوندگی بالای تیم گوا خاطرنشان کرد: بازی‌ها هر سه روز یکبار برگزار می‌شود و تیم گوآ هم نسبت به دیگر حریفانش در این گروه آشنایی بیشتری با هوای شرجی شهر خود دارد.  یحیی گل محمدی هم در نیمه دوم مدام دست به تعویض زد تا در این شرایط پرفشار بازیکنی آسیب نبیند. واقعا هر سه روز یک بار بازی کردن خیلی سخت است.  کادر فنی پرسپولیس می‌تواند با سیستم چرخشی به همه نفرات که کیفیت خوبی داشته و لیاقت بازی کردن دارند فرصت بدهد.

وی درباره دیدار بعدی پرسپولیس مقابل گوا گفت: هندی‌ها به دلیل دوندگی بین درخت‌ها و آواز خواندن پرنفس هستند (با خنده). شب گذشته دیدید هر چه میزان دوندگی پرسپولیس بیشتر می‌شد، تیم گوا هم از لحاظ دوندگی آمار بهتری ثبت می‌کرد، البته فکر می‌کنم در دیدار بعدی بازیکنان پرسپولیس با توجه به بیشتر شدن شناخت خود نسبت به حریف راحت‌تر بازی کرده و با تعداد گل بیشتری این تیم را شکست می‌دهند.

هافبک اسبق پرسپولیس درباره پنالتی از دست رفته محمدحسین کنعانی‌زادگان توضیح داد: فکر می‌کنم عصبی ضربه زدن دلیل گل نشدن پنالتی کنعانی‌زادگان بود. وی بازیکن فوق‌العاده خوبی است و تاکنون هم کمک زیادی به پرسپولیس کرده، اما انتظار می‌رفت در این صحنه حرفه‌ای‌تر عمل کند. مشخص است که پنالتی زن اول پرسپولیس مهدی ترابی است، اما حس می‌کنم کنعانی‌زادگان با خود فکر کرد بازی راحتی است و می‌تواند پنالتی را به گل تبدیل کند، به هر حال این مسائل در فوتبال پیش می‌آید و امیدوارم این بازیکن هم در بازی‌های آینده بیشتر به فکر تیم باشد.

منبع: وانا نیوز 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها