|

تغییرات اساسی در ترکیب پرسپولیس؛ حامد لک نیمکت نشین شد

شاگردان گل محمدی که در سه دیدار دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه پیروزی به دست آورد، امشب با تغییرات زیادی به مصاف گوا رفته اند.

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان یحیی گل محمدی که در سه دیدار دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه پیروزی برابر تیم‌های الوحده امارات، الریان قطر و گوا هند به دست آورد، در حالی امشب مسابقه برگشت مقابل میزبان بازی‌ها را برگزار می‌کند که با تغییرات زیادی خود را آماده این تقابل خواهد کرد.

یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس در این بازی تغییرات زیادی را اعمال کرده اند، اول اینکه حامد لک نیمکت نشین شده است و بوژیدار رادوشوویچ جانشین او شده است. نکته دوم اینکه دو مدافع کناری پرسپولیس یعنی سیامک نعمتی و وحید امیری جای خود را به مهدی شیری و علی شجاعی داده اند. سومین نکته حضور میلاد سرلک و محمد شریفی است به جای احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا در پس هافبک دفاعی و آخرین تغییر نیز حضور امید عالیشاه به جای احسان پهلوان است.

پرسپولیس و گوا از ساعت 21:30 در چهارمین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. پرسپولیس در این بازی با ترکیب بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، محمد حسین کنعانی، علی شجاعی، مهدی شیری، میلاد سرلک، محمد شریفی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر به مصاف گوا می رود. باید منتظر ماند و دید که تغییرات گسترده یحیی در ترکیب قرمزها می تواند سه امتیاز را برای آنها در ادامه به همراه داشته باشد تا راه صعود هموارتر شود.

منبع: فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها