|

حذف جنجالی شجاع خلیل زاده و یارانش از لیگ قهرمانان آسیا

یاران شجاع خلیل زاده با حذف زود هنگام از لیگ قهرمانان آسیا به عنوان اولین تیم با این تورنمنت وداع کردند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم الریان قطر با شکست مقابل الوحده از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان بازماند. اگرچه این تیم فرصت رسیدن به ۷ امتیاز و پشت سر گذاشتن الوحده را با دو پیروزی مقابل پرسپولیس و گوای هند خواهد داشت اما باتوجه به اینکه همه تیم‌های دوم به مرحله حذفی صعود نخواهند کرد، الریان نیز با ۷ امتیاز در بین بهترین ها جای نخواهد گرفت. 

الریان در بازی با الوحده شروع خوبی داشت اما اخراج احمد السعید و فرانک کوم سبب شد تا نیمه دوم را ۱۰ نفره آغاز کنند و یک ربع بعد هم ۹ نفره شوند و امکان کنترل حملات حریف اماراتی را نداشته باشند. در نیمه اول مهم‌ترین موقعیت بازی برای الریان بود و این تیم می‌توانست با گلزنی، بازی را دست بگیرد اما این اتفاق رخ نداد تا عمر خریین با یک پنالتی گل سه امتیازی را بزند.

او در دقیقه ۷۱ توانست دروازه را باز کند و در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا یاران شجاع خلیل زاده حذف زودهنگام را تجربه و به عنوان اولین تیم لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ با این تورنمنت وداع کنند. با این حال شجاع عملکرد مطلوبی در چهارمین بازی تیمش داشت و با ثبت ۹ کنش دفاعی و ۵ برتری در دوئل ها، نمره خوبی از وبسایت ها ارائه آمار بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی