|

سرمربی النصر: پیروزی بزرگی مقابل فولاد به دست آوردیم

سرمربی برزیلی النصر عربستان، برتری مقابل شاگردان جواد نکونام را نتیجه‌ای بزرگ و مهم برای تیمش دانست.

لینک کوتاه کپی شد

مانو منزس پس از پیروزی 2 بر صفر النصر عربستان مقابل فولاد ایران اظهار داشت: خیلی سخت است که دو بار در یک هفته با یک تیم بازی کنید، اما امروز عالی بازی کردیم و از بازیکنانم بابت سطحی که از خودشان نشان دادند، تشکر می‌کنم. در ابتدا عملکرد خوبی داشتیم، اما در 15 دقیقه پایانی نیمه اول کمی اُفت کردیم و از عملکرد تیم در این دقایق راضی نیستم. در نیمه دوم به بازی برگشتیم و از حریف پیش افتادیم.

وی درباره وضعیت بازی در 45 دقیقه دوم بیان کرد: پس از گل اول عملکرد خوبی داشتیم و فولاد هم برای به ثمر رسیدن گل تساوی جلو کشید. ما نیز موقعیت‌های روی دروازه حریف به وجود آوردیم و گل دوم را زدیم. از درخشش ولید عبدالله در این مسابقه و کسب جایزه بهترین بازیکن زمین هم خیلی خوشحال شدم. پیروزی مهم و بزرگی کسب کردیم که ما را به صدر جدول گروه رساند. بازی بعدی ما برای حفظ این جایگاه خیلی مهم است و معتقدیم توان جنگیدن تا آخرین نفس را داریم.

سرمربی النصر در مورد مصدومیت عبدالله العمری گفت: ما باید شرایط او را به همراه کادر پزشکی تیم در 24 ساعت آینده بررسی کنیم، اما تاکنون وضعیت خوبی برای العمری تشخیص داده نشده است.

منزس با اشاره به فشار بازی‌های متوالی تصریح کرد: ما به هماهنگی نیاز داریم و تلاش کردیم با همان بازیکنان دیدار قبلی وارد زمین شویم، اما در بازی‌های بعدی و از ترس فشار زیاد روی بازیکنان، تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد خواهیم کرد.

وی با تشکر از هواداران النصر خاطرنشان کرد: از هواداران بابت اعتمادی که به ما کردند، تشکر می‌کنم. اعتماد بازیکنان و هواداران به مربی خیلی مهم است و تلاش می‌کنیم این اعتماد را حفظ کنیم.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها