|

جانشین نیمار هم از بارسا می‌رود؟

بارسلونا به استراتژی عثمان دمبله، شک کرده و می‌خواهد او را در صورت لزوم در تابستان حتی با مبلغی مثل 60 میلیون یورو نیز به فروش برساند.

لینک کوتاه کپی شد

دمبله باز هم مصدوم شد و این خبری است که در 4 سال گذشته بیشتر از هر خبر دیگری از سوی رسانه‌های بارسایی منتشر شده است. دمبله با بیش از 105 + 45 میلیون یورو از دورتموند به بارسلونا آمد تا جانشین نیمار شود اما به غیر از این فصل اصلا نتوانست نمایش خوبی از خود به ثبت رساند.

با اینکه دمبله در این فصل جزو بازیکنان خوب بارسلونا بوده و موضوع فروش این بازیکن بسیار در رسانه‌ها مطرح می‌شود به این دلیل که بارسلونا به استراتژی این بازیکن شک کرده است.

قرارداد دمبله تا پایان 2022 بوده و از مدت‌ها پیش باشگاه بارسلونا مذاکرات خود را برای تمدید با دمبله آغاز کرده است. تاکنون این بازیکن پاسخ مثبتی به تمدید با بارسلونا نداده و اصلا نگذاشته تا این مذاکره پیش برود. این تاخیر در مذاکره باعث شده تا بارسلونا به این فکر بیفتد که دمبله قصد دارد در تابستان بعدی به صورت رایگان تیم را ترک کند و می‌خواهد این استراتژی را پیش بگیرد.

همین مسئله باعث شده تا موضوع فروش دمبله از سوی بارسلونا جدی‌تر شود و اسپورت نیز جلد اصلی خود را به موضوع ستاره فرانسوی اختصاص دهد.

اسپورت در چاپ امروز خود با تیتر «قابل انتقال» از علاقه بارسلونا به فروش دمبله در تابستان  کنونی صحبت کرد. بارسلونا در صدد فروش این ستاره جوان خود با مبلغ اندک 50 تا 60 میلیون یورو است.

منبع:فارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها