|

توضیح باشگاه پرسپولیس درباره احتمال جریمه 20 هزار دلاری

باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درباره احتمال جریمه 20 هزار دلاری خود به دلیل غیبت شهریار مغانلو در نشست خبری پس از بازی با گوا مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 شهریار مغانلو در بازی شب گذشته گوا و پرسپولیس که با برتری چهار بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی به اتمام رسید به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد اما غیبت وی در نشست خبری پس از این مسابقه این شائبه را به وجود آورد که احتمال دارد  طبق قوانین AFC باشگاه پرسپولیس و این بازیکن 20 هزار دلار جریمه شوند.

علیرضا اشرف، مدیر رسانه تیم پرسپولیس درباره این موضوع اظهار داشت: از ابتدای مسابقات در این فصل پس از هر بازی بهترین بازیکن انتخاب شده اما از سوی AFC الزامی برای حضور وی در نشست خبری پس از مسابقه نبوده است.حتی خودم پرسیدم آیا حضور بهترین بازیکن زمین در نشست خبری الزامی است که پاسخ دادند الزامی نیست و فقط سرمربی باید شرکت کند.

وی ادامه داد: ما بحثی که خود AFC اعلام کرده را می گوییم. امید عالیشاه هم شب گذشته در نشست خبری شرکت نکرد. وی در کنار زمین و در منطقه میکسدزون با دوربین AFC  حرف زد. با توجه به اینکه شهریار مغانلو زودتر تعویض شده بود تصمیم گرفتند از بازیکنان داخل زمین یک نفر را برای مصاحبه در کنار زمین انتخاب کنند و عالیشاه هم به نشست خبری نرفت. هیچگونه تخلفی از باشگاه پرسپولیس انجام نشده و نگرانی هم وجود ندارد.

منبع:فارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها