|

حیدری: پرسپولیس تیمی با کیفیت فینال آسیاست

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم کیفیتی در اندازه فینالیست لیگ قهرمانان آسیا دارد و در هر گروهی بود، صدرنشین می‌شد.

لینک کوتاه کپی شد

سپهر حیدری در خصوص برتری 4 بر صفر پرسپولیس مقابل گوای هند اظهار داشت: همه چیز بازی کاملاً مشخص بود و ما یک مسابقه کاملاً یک طرفه را از پرسپولیس شاهد بودیم و بیش از یک سر و گردن از حریفش بالاتر بود.

وی ادامه داد: نمایشی که پرسپولیس در گروه خودش داشته، نه تنها با گوای هند بلکه با دو تیم دیگر گروه یعنی الوحده و الریان هم قابل قیاس نیست و از نظر کیفیتی خیلی بالاتر از همگروهانش است.

مدافع سابق پرسپولیس درباره تغییرات در ترکیب این تیم خاطر نشان کرد: استراحت دادن به یکسری بازیکنان بهترین کاری بود که یحیی گل‌محمدی انجام داد و حتی با تعویض‌هایش سعی کرد به برخی دیگر استراحت بدهد. کار عقلانی بود تا فشار روی همه بازیکنان تقسیم شود. در دیدار مقابل گوا، پرسپولیس هر زمان اراده کرد روی دروازه حریف بود و موقعیت ساخت و به گل هم رسید. گلزنی مهاجمان پرسپولیس خیلی خوشحال کننده بود و استرس از روی آنها برداشته شد و این مسئله به تیم کمک  خواهد کرد.

حیدری افزود: گوا نسبت به بازی قبل، بازتر بازی کرد و تا زمانی که گل اول را از پرسپولیس خورد این  موضوع ادامه داشت. بعد از گل اول لایه لایه دفاع کردند اما فایده نداشت و پرسپولیس می‌توانست به جای 4 گل 6 گل به این تیم بزند. همین نتیجه هم خوب بود، چون گوا مقابل دو تیم دیگر گل نخورده بود. پرسپولیس توانست لایه‌های دفاعی گوا را  باز کند. تیم‌های این گروه ضعیف نیستند، بلکه پرسپولیس تیم با کیفیتی است. این تیم در هر گروهی هم بود صدرنشین می‌شد. پرسپولیس تیمی با کیفیت فینال آسیاست و این مسئله جای تقدیر دارد.

منبع: تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها