|

شوک نمکی به پرسپولیس؛ همه را قرنطینه کنید!

پرسپولیس پس از پایان مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان و بازگشت به ایران، نمی‌تواند بلافاصله بازی‌های داخلی را برگزار کند.

لینک کوتاه کپی شد

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در حالی هم‌اکنون برای انجام رقابت‌های دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گوآ هند حضور دارند که این کشور طی روزهای اخیر رکورد جهانی ابتلا به کرونا را شکسته و همین موضوع ناراحتی زیادی برای هواداران این تیم و باشگاه‌های داخلی که در هفته‌های آینده با آنها بازی دارند، به وجود آورده است.

طبق تصمیمات اتخاذ شده طی ۴۸ ساعت اخیر تمام پروازها از مبدا یا به مقصد هند و پاکستان ممنوع اعلام شد و همچنین وزارت بهداشت تاکید کرد دانشجویان و دیگر افرادی که قصد بازگشت از این کشورها به ایران را دارند، باید قرنطینه دو هفته‌ای را سپری کرده و آزمایشات لازم را انجام دهند تا ویروس جهش‌یافته و خطرناک‌تر هندی را به دیگر مردم منتقل نکنند.

در همین راستا سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای آنی به رئیسی معاون بهداشت این وزارت‌خانه، بر ضرورت قرنطینه کامل و انجام تست‌های مربوطه تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند تاکید کرد.

در این نامه آمده است: "طبق اطلاع واصله تیم فوتبال پرسپولیس کشورمان در قالب یک گروه ۵۰ نفره جهت انجام مسابقات در شهر گوا کشور هندوستان حضور دارند. از قرار معلوم این تیم پس از بازگشت از کشور هند در مسابقات داخلی فوتبال شرکت خواهند نمود، لذا ضروری‌ست با توجه به شیوع ویروس موتاسیون یافته هندی و آمار بالای ابتلا و مرگ و میر در کشور مذکور، کلیه افراد این تیم و همراهان آن به محض بازگشت تحت قرنطینه کامل و انجام تستهای مربوطه قرار گیرند."

وزارت بهداشت در روزهای گذشته تاکید داشته دانشجویان و دیگر افرادی که مجبور به بازگشت از هند به ایران هستند، الزاماً باید قرنطینه دو هفته‌ای را پشت سر بگذارد که اگر این اتفاق برای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس هم بیفتد، زمان انجام بازی‌های این تیم در لیگ برتر ایران نیست به تاخیر خواهد افتاد.

سرخ‌پوشان فوتبال ایران روز پنج‌شنبه هفته جاری(۹ اردیبهشت) آخرین دیدار مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الریان قطر برگزار می‌کنند و طبق اعلام سازمان لیگ، روز جمعه هفته آینده(۱۷ اردیبهشت) باید در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف سپاهان بروند که در صورت قرنطینه پرسپولیسی‌ها در بازگشت از هند، احتمالاً این بازی مهم بین دو تیم بالانشین جدول به تعویق می‌اُفتد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها