|

حسن روشن: پنالتی که به سود الدحیل گرفته شد مشکوک بود

حسن روشن از منتقدان همیشگی باشگاه استقلال است اما او این بار به شدت از تیم فرهاد مجیدی و عملکرد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حمایت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار تیم‌های استقلال و الدحیل در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسید. دیاباته از روی نقطه پنالتی و مهدی قائدی گلزنان استقلال بودند و اولونگا که در دیدار رفت هتریک کرده بود، در دیدار برگشت هم ۲ بار دروازه رشید مظاهری را باز کرد. انتقادهایی نسبت به استقلال و عملکرد ضعیف خط دفاعی آن مطرح شده اما یکی از منتقدان همیشگی استقلال این بار از این تیم دفاع کرده است.

حسن روشن از منتقدان همیشگی باشگاه استقلال است. اصولا مصاحبه های مثبت و امیدوار کننده از این پیشکسوت استقلال کمتر می‌خوانیم اما او این بار به شدت از تیم فرهاد مجیدی و عملکرد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حمایت کرده است.

استقلال در نیمه نخست تیم بهتری نسبت به الدحیل بود و با پریسنگ و بستن فضاها حریف را  تحت تاثیر قرار داد. آبی‌ها گل اول را به ثمر رساندند اما روی یک اتفاق در دقیقه پایانی نیمه اول گل مساوی را دریافت کردند. پنالتی که به سود الدحیل گرفته شد خیلی مشکوک بود و به نظر من داور در گرفتن این تصمیم اشتباه بزرگی را مرتکب شد.

یکی از بازیکنانی که در چند هفته گذشته و خصوصا در لیگ قهرمانان عملکرد قابل قبولی داشته، مسعود ریگی بود. الدحیل از بازیکنان حرفه ای سود می برد. این تیم ستاره هایی را در اختیار دارد که هزینه های آنها معادل چند باشگاه ایرانی است. بنابراین بازی استقلال و الدحیل جنگ بین دارا و ندار بود اما استقلال توانست با تمام شرایطی که داشت بازی خوبی از خود ارائه کند و امیدواریم این تیم بتواند امتیازات لازم را کسب و به دور بعد صعود کند.

برای انتقاد کردن از استقلال بعضی دوستان خیلی زود کار خود را شروع کردند. این تیم دو دیدار حساس را با پیروزی پشت سر گذاشت و در مقابل الدحیل هم عملکرد فوق‌العاده‌ایی داشت. متاسفانه بعضی در هر شرایطی ناراضی هستند و به نظرم نباید به اینها توجه کرد. بازیکنان استقلال کاملا متحول شده‌اند، اما فراموش نکنید فشردگی شدید مسابقات باعث افزایش اشتباهات می شود. امیدوارم همه به تیم کمک کنیم که با تمرکز بالاتر مسابقات برگشت را شروع کنند و با قدرت صعود کنند.
منبع: ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها