|

سیمئونه: داشتن ذهنیت درست کلید قهرمانی در لالیگا است

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید معقتد است که تیمش در صورت داشتن داشتن ذهنیت درست و ایجاد تعادل در احساسات می‌تواند فاتح لالیگا شود.

لینک کوتاه کپی شد

 دیه‌گو سیمئونه که شاگردانش با وجود شکست 2 - یک شب گذشته (یکشنبه) در خانه اتلتیک بیلبائو در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا همچنان صدرنشین این رقابت‌ها هستند، اما جایگاه‌شان به شدت توسط بارسلونا و رئال مادرید در خطر است، پس از این دیدار گفت: داشتن ذهنیت درست و ایجاد تعادل در احساسات کلید اصلی برای قهرمانی در لالیگا خواهد بود. معمولاً بارسلونا و رئال مادرید قهرمان لالیگا می‌شوند، به جز سال 2014 که ما فاتح آن شدیم و یک سال دیگر که تا آستانه قهرمانی پیش رفتیم.  

وی افزود: در مقاطع زیادی از فصل ما برتری داشتیم اما متوجه شدیم که رئال مادرید و بارسلونا قصد ندارند از کورس رقابت برای قهرمانی پاپس بکشند. ما شرایط را بازی به بازی زیرنظر خواهیم داشت و سعی می‌کنیم در تقابل با الچه بهترین بازی‌مان را به نمایش بگذاریم.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید همچنین در خصوص عملکرد ضعیف تیمش در نیمه اول دیدار بازی شب گذشته اظهار داشت: واضح است که در صورت تکرار این مسئله، این بیشتر مشکل مربی است، نه تیم. وقتی هم مربی نتواند مشکل را برطرف کند، این نشان می‌دهد که یک جای کار او ایراد دارد. ما سعی می‌کنیم در ادامه عملکرد بهتری داشته باشیم.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها