|

کومان: بازیکنان بارسلونا تشنه کسب یک قهرمانی دیگر هستند

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از افزایش شانس شاگردانش برای فتح فصل جاری لالیگا ابراز خرسندی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 تیم فوتبال بارسلونا با کسب پیروزی 2 بر یک در خانه ویارئال شانس خود را برای کسب مقام قهرمانی در فصل جاری لالیگا افزایش داد. پیروزی آبی‌و‌اناری‌ها در هفته سی‌و‌دوم این رقابت‌ها با شکست اتلتیکومادرید همراه شد تا اکنون آنها این شانس را داشته باشند که با کسب پیروزی در بازی معوقه‌شان برابر گرانادا در روز پنجشنبه هفته جاری، صدر جدول را تصاحب کنند. رونالدو کومان سرمربی بارسا هم که تیمش پیش از این فاتح جام حذفی شده است نسبت به کسب دوگانه در فصل جاری خوشبین است.

کومان گفت: من هرگز نگفتم که بردن دوگانه غیرممکن است اما خب وقتی که شما در اواسط فصل کلی از صدرنشین دور هستید، باید محتاطانه و بازی به بازی پیش بروید. شش بازی دیگر به پایان فصل داریم و الان هم شانس داریم. تیم ما تشنه بردن یک جام بزرگ دیگر است اما بازی به بازی پیش رفتن بهترین راه برای قهرمانی در لیگ است. حالا ما (به قهرمانی) نزدیک‌تر شده‌ایم اما نمی‌دانم چقدر.

سرمربی کاتالان‌ها افزود: مدتی است که عملکرد خوبی داریم و نتایج خوبی هم کسب می‌کنیم. این همان چیزی است که تیم دارد انجام می‌دهد و برگشتن به کورس قهرمانی لالیگا عالی است. حالا می‌دانیم که اگر شش بازی بعدی‌مان را ببریم، قهرمان می‌شویم. پس هر کاری که از دست‌مان برآید برای محقق شدن این هدف انجام می‌دهیم.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها