|

واکنش قائدی به توئیت شرم آور خبرنگار صعودی

خبرنگار عربستانی که از درخشش مهدی قائدی ستاره استقلال در لیگ قهرمانان وحشت کرده‌ با انتشار توییتی خواستار مصدوم کردن مهاجم آبی‌ها شده‌.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال امشب در پنجمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی می رود این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است به طوری که برای صعود به 3 امتیاز این بازی نیاز دارند. به خاطر اهمیت این بازی خبرنگار عربستانی که از درخشش مهدی قائدی ستاره استقلال در لیگ قهرمانان وحشت کرده‌ با انتشار توییتی خواستار مصدوم کردن مهاجم آبی‌ها شده‌اند.

این خبرنگار عربستانی به بازیکنان الاهلی توصیه کرده در پانزده دقیقه اول مسابقه مهدی قایدی را مصدوم ‌کنند تا از بازی خارج شود. در واکنش به این مسئله که تبدیل به سوژه اردوی استقلالی ها شده  مهدی قائدی فقط خندید و خیلی کوتاه گفت:« ما الاهلی را می بریم  و من هم مصدوم نمی‌شوم. اتفاقا شاید بعد از دقیقه پانزدهم گل هم بزنم.»

 از جده خبر می رسد در شرایطی که دیاباته مصدوم است، مهدی قایدی شرایط روحی بسیار خوبی دارد و کاملا آماده بازی با نماینده عربستان است. فرهاد مجیدی خیلی امیدوار است مهدی مثل بازی‌های قبلی بدرخشد و باعث صعود استقلال به مرحله بعدی مسابقات شود. قایدی با حرکات تکنیکی خود در چهار بازی گذشته استقلال تبدیل یکی از مطرح‌ترین چهره‌های رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شده و مسلماً در بازی حساس با الاهلی هم امید شماره یک استقلالی ها محسوب می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها