|

نمایش ناامید کننده خط دفاع استقلال در نبود محمد دانشگر

استقلال درحالی در خط دفاعی ناامید کننده ظاهر شده که محمد دانشگر یکی از بهترین های خط دفاعی خود را به عربستان نبرده است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هر اندازه که در خط حمله خوب بود به همان اندازه در دفاع ضعیف عمل کرد و به طور میانگین در هر بازی 2 گل از حریف دریافت ضعف خط دفاعی موجب شده که کارشناسان در بازی امشب هم نگران گل خوردن آبی پوشان باشند.

این گل خوردن ها موجب شده جای خالی مدافع پر حاشیه آبی پوشان پایتخت به خوبی در ترکیب تیم در لیگ قهرمانان آسیا احساس می شود. استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نمایش نسبتا خوبی داشته است و از ۴ بازی خود ۷ امتیاز کسب کرده تا شانس صعود از گروه خود را داشته باشد.

خط حمله آبی پوشان پایتخت نمایشی خیره کننده داشته و بهترین عملکرد را در بین همه تیم های حاضر در لیگ قهرمانان داشته اما به هر اندازه که خط حمله خوب بود خط دفاعی ناامید کننده بوده است. استقلال در ۴ بازی خود در لیگ قهرمانان ۸ گل دریافت کرده است و اولونگا مهاجم الدحیل به تنهایی ۵ گل به این تیم زده تا ثابت شود که این خط دفاعی بسیار متزلزل و نگران کننده است.

بسیاری استقلال را با توجه به نمایش درخشان در دو دیدار برابر الاهلی و الشرطه حتی از شانس های قهرمانی دانستند اما این خط دفاعی همه برنامه ها را به هم ریخته است. فرهاد مجیدی از زوج یزدانی و مردامند استفاده کرد اما این زوج جواب نداد و او در دیدار قبلی برابر الدحیل از زوج یزدانی و غلامی استفاده کرد که بازهم شاهد عملکرد ضعیف خط دفاعی بودیم.

استقلال درحالی در خط دفاعی ناامید کننده ظاهر شده که یکی از بهترین های خط دفاعی خود را به عربستان نبرده است. محمد دانشگر به خاطر دلایل انضباطی از ترکیب تیم کنار گذاشته شده است. این مدافع از بهترین های لیگ برتر ایران بوده و همواره عملکرد خوبی در آبی پوشان داشته است اما مشکل بزرگ او رفتارهای جنجالی و حاشیه ساز است که کادر فنی جدید هم نتوانست او را مدیریت کند.

خلا دانشگر به خوبی در خط دفاعی استقلال احساس می شود و این بازیکن می توانست کمک زیادی به تیم در لیگ قهرمانان آسیا کند. دانشگر چه با سیستم ۳-۵-۲ و چه با سیستم ۴-۲-۲ می توانست عصای دست مجیدی در خط دفاعی شود اما سرمربی آبی پوشان نظم تیمی را به نتیجه گرفتن ترجیح داد و باید دید که در ادامه تیم او چه عملکردی خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها