|

خشم هواداران میلان از خنده‌های دوناروما

خنده و شوخی جی جی دوناروما، دروازه بان میلان، با په‌په رینا پس از باخت 3-0 این تیم برابر لاتزیو، خشم هواداران روسونری را برانگیخته است.

لینک کوتاه کپی شد

 دوناروما، دروازه بان و کاپیتان فعلی میلان، هنوز برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق نرسیده است و قرارداد فعلی او نیز در تاریخ 30 ژوئن به پایان خواهد رسید.

هر چند که دوناروما شب گذشته در ورزشگاه المپیکو چندین سیو خیلی خوب داشت اما نتوانست از شکست 3-0 تیمش برابر لاتزیو جلوگیری کند.

پس از به صدا رد آمدن سوت پایان بازی دوناروما شکار دوربین های تلویزیونی شد که او را در حال شوخی و خنده با په‌په رینا، هم تیمی سابق و دروازه بان فعلی لاتزیو، نشان می داد.

این حرکت دروازه بان جوان میلان با خشم هوادارن این تیم در شبکه های اجتماعی مواجه شد.

بیساری از هواداران روسونری در توییتر خشم و انزجار خود را از این حرکت دوناروما ابراز کرده اند و حتی خواسته اند تا پس از این شکست، که دومین شکست پیاپی میلان در هفته های اخیر بود، برای بازیکنان جلسات توجیهی و انضباطی گذاشته شود.

یکی از هواداران میلان نوشته است کسی که بازوبند کاپیتانی روسونری را به بازو بسته است باید نمایانگر آینده میلان باشد و نه مرگ قطعی این تیم!

هواداران با انتشار تصاویر دونارومای خندان از باشگاه خواسته اند تا اجازه حضور او در تمرینات این تیم را ندهد.

 

 

یکی از کاربران با انتشار تصویری از داویده کالابریای گریان در پایان بازی در کنار تصویر خندان دوناروما نوشته: "او در پایان بازی گریه م یکرد و تو با رقیب می خندیدی، می خواهی چه الگویی باشی؟ به کسی که بارسی، نستا ومالدینی را دیده که آن بازوبند را به بازو بسته اند گوش کن و یک کار خوب کن و بازوبند را به کالابریا بده. دوناروما باید برود"

 

 

"دوناروما الان؛ بگذریم..."

 

 

کاربر دیگری پائولو مالدینی را با دوناروما مقایسه کرده و نوشته "یکی از این دو"

 

 

"دوناروما پس از شکست 3-0 میلان به لاتزیو"

 

 

"این رومانیولی بود بعد ازتحقیر در برگامو، دیگری کسی است که شما تحسین می کنید، کسی که بازوبند کاپیتانی را به او داده اید،  کسی که می گوید عاشق میلان است اما در واکنش به پیشنهاد هشت میلیون یورویی به علاوه پاداش می گوید که باید فکر کند. شیاطین میلان برخی از هوادارن هستند."

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها