|

پیولی: میلان باید ثابت کند تیم بزرگی است

پس از شکست برابر لاتزیو، استفانو پیولی، سرمربی میلان، با ابراز اطمینان از اینکه در پایان فصل به رده ای در تاپ فور خواهند رسید، گفت که از…

لینک کوتاه کپی شد

 شاگردان استفانو پیولی که تا همین چند هفته پیش یکی از مدعیان قهرمانی در سری آ بودند، پس از شکست در دیدار قبلی برابر ساسولو، شب گذشته برابر لاتزیو هم با سه گل شکست خوردند و به رتبه پنجم جدول سری آ سقوط کردند. البته میلانی ها با یوونتوس و ناپولی هم امتیاز هستند و تنها 2 امتیاز با آتالانتا، تیم دوم جدول، فاصله دارند.

دو گل از خواکین کوره‌آ در دقایق 2 و 51 بازی و یک گل از چیرو ایموبیله در دقیقه 87 لاتزیو را برابر روسونری به پیروزی رساند.

پیولی پس از پایان مسابقه گفت: "همانطور که اغلب در این بازی ها اتفاق می افتد، حریف ما در لحظات حساس عملکرد بهتری داشت. ما در نیمه اول بهتر بازی کردیم و شانس هایی برای به تساوی کشاندن بازی داشتیم. از تیم انتظار بیشتری داشتم چرا که ما این کیفیت و توانایی را داریم که بهتر از این عمل کنیم، اما پس از دریافت گل دوم اوضاع پیچیده تر شد."

گل دوم لاتزیو در این بازی از صحنه های حساس و بحث برانگیز مسابقه بود. به نظر می رسید که پیش از به ثمر رسیدن گل لوکاس لویا روی هاکان چالهان اوغلو خطا کرده باشد، اما داور حتی پس از بررسی VAR نیز روی تصمیم خود ماند و گل پذیرفته شد.

پیولی در این باره گفت: "من واقعا نمی دانم چطور در آن صحنه خطا روی چالهان اوغلو اعلام نشد. داور حتی رفت و صحنه را دوباره دید. پس از دیدن تکرار تصاویر محال بود که بگویی لویا بی خیال توپ نشده و چالهان اوغلو را نزده است."

میلان اکنون رده دوم جدول را به آتالانتا واگذار کرده است و با یوونتوس و ناپولی در 66 امتیاز برابر است.

پیولی افزود: "ما تیم قدرتمندی هستیم و باید سریع به این موقعیت واکنش نشان دهیم چرا که این شکستی دردناک بود. مشکل ما ترس نیست اما اگر برابر تیمی مثل لاتزیو زود گل بخوری و عقب بیافتی، به آنها اجازه خواهی داد که دفاع کنند و از ضدحمله ها استفاده کنند، که ترفند ونقطه قوت آنها است.

ما باید بازی را به تساوی می کشاندیم تا پس از آن برای زدن گل برتری تلاش کنیم. شانس هایی داشتیم و خیلی نزدیک بود که دوباره بازی را در دست بگیریم و دریافت گل دوم کار را برای ما از پیش هم سخت تر کرد.

متاسفانه گل سوم را روی یک اتفاق دریافت کردیم و این حوادث اخیرا زیاد برای ما اتفاق می افتند. دفاع ما در آنجا حاضر بود و با این وجود گل خوردیم. می دانستیم که خیلی خطرناک است اجازه دهیم مهاجمان سرعتی مثل کوره‌آ و ایموبیله سرعت‌شان را به ما تحمیل کنند پس به منظور جلوگیری از این اتفاق تمهیداتی به کار بسته بودیم که واضح است جواب نداد.

باید به منظور اینکه فصل را در جاگاه خوبی به پایان برسانیم، بهتر از این کار کنیم چرا که نمی خواهیم با ناامیدی این فصل را تمام کنیم. بازیکنان هم مثل من مایوس و ناراحت هستند زیرا این مسابقه ای مهم بود. نمایش ما افتضاح نبود اما باید خیلی بهتر از این کار کنیم.

این باخت اوضاع را پیچیده می کند چرا که دیگر تیم ها در این مقطع بهتر شده اند و نتایج خوبی گرفته اند اما ما هنوز هم در رقابت حضور داریم و باید هر چه زودتر دوباره به اوج برگردیم.

من می دانم که تیمی بسیار باهوش دارم که به رغم سن کم بازیکنان از شخصیت نیز برخوردار است. اطمینان دارم که تیم بیشترین تلاش خود را خواهد کرد. وقت زیادی باقی نمانده است و در این مقطع هر امتیاز دو برابر حساب می شود و این شانس را داریم که ثابت کنیم ما هم تیم بزرگی هستیم."

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها