|

پنجعلی: بازیکنان پرسپولیس باید به خودشان بیایند

این شکست تلنگر خوب و بجایی بود تا بازیکنان پرسپولیس به خود بیایند و در دیدارهای بعدی جبران کنند، چرا که نمی‌شود همه بازی‌ها را با برد.

لینک کوتاه کپی شد

 تیم پرسپولیس ایران در پنحمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، ساعت ۱۹ دوشنبه در ورزشگاه فاتوردای هند به مصاف الوحده امارات رفت که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر نماینده امارات خاتمه یافت. به این باخت نوار چهار پیروزی متوالی تیم فوتبال پرسپولیس در گروه E لیگ قهرمانان آسیا قطع شد تا سرخ‌ها در پایان هفته پنجم این مسابقات با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.

محمد پنجعلی در خصوص عملکرد پرسپولیس مقابل الوحده امارات  گفت: پرسپولیس  مثل دیدارهای گذشته بازی را خوب شروع و خوب هم به پایان رساند، اگرچه به نظر من فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست داد و نتوانست موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کند. فوتبال هیچ‌ وقت قابل پیش‌بینی نبوده و تیمی از قبل برنده نیست.

وی اضافه کرد: این شکست تلنگر خوب و بجایی بود تا بازیکنان پرسپولیس به خود بیایند و در دیدارهای بعدی این نتیجه را جبران کنند، چرا که اعتقاد دارم نمی‌شود همه بازی‌ها را با برد به پایان رساند. در فوتبال اتفاقات زیادی رخ می‌دهد و من احساس می‌کنم پرسپولیس باز هم مثل فصل گذشته فینالیست لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و این بار شاگردان گل محمدی جام قهرمانی را کسب خواهند کرد.

کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص دیدار بعدی این تیم مقابل الریان قطر تصریح کرد: خوشبختانه دست کادر فنی برای این بازی باز است. در واقع یک تیم ۲۲ نفره داریم و نمی‌شود عنوان کرد که بازیکنی همیشه فیکس و از قبل در ترکیب ثابت خواهد بود و هر بازیکنی که وارد زمین می شود در تفکرات تاکتیکی کادر فنی عملکرد مثبتی از خود بجای می‌گذارد. حتما پرسپولیس مقابل الریان برنده خواهد بود و این تیم  برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها باید به چیز دیگری فکر نکند.

وی در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی و عدم دریافت مطالبات تمرکز را از بازیکنان پرسپولیس گرفته است، افزود: اصلا فکر نمی‌کنم بازیکنان پرسپولیس تحت تاثیر مشکلات مالی عملکرد خوبی در زمین مسابقه نداشته باشند و آن چیزی که خیلی مهم و ارزشمند است، اینکه حمایت هواداران و عشقی که همیشه پشت تیم و بازیکنان است و بازیکنان هم به این امر واقف هستند و برای خوشحالی آنها همیشه تلاش می‌کنند، البته مشکلات مالی در باشگاه است و باتوجه به اینکه من نزدیک به باشگاه هستم در جریانم که مسئولان و مدیریت باشگاه تمام تلاش خود انجام می دهند تا آنها را حل کنند. 

پنجعلی عنوان کرد: بخاطر تحریم‌هایی که وجود دارد، خیلی از طلب‌های باشگاه را نمی‌توانند وصول کنند و امیدوارم به زودی مشکلات حل شود و شرایطی که تیم از نظر فنی و تاکتیکی دارد برای قهرمانی بیش از هرچیز دیگر پرسپولیس نزدیک شده است.

منبع: مشرق

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها