|

گل‌محمدی: همه تیم‌های گروه واکسن کرونا زده‌اند، جز پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام تیم‌هایی که در گروه ما حضور دارند واکسن کرونا زده‌اند، جز پرسپولیس و همین موضوع استرس زیادی به…

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با الریان قطر در روز پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این دیدار، آخرین بازی مرحله گروهی ماست. در پنج بازی گذشته عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم خودمان را به‌ عنوان یکی از تیم‌های صعود کننده معرفی کنیم‌. جا دارد از تمام کسانی که برای انجام مسابقات زحمت کشیدند و همچنین میزبانی فدراسیون هند تشکر کنم. با تمام کم و زیاد‌ها میزبانی انجام شد و از همه تشکر می‌کنم.

وی افزود: بازیکنان هم متحمل سخت‌ترین شرایط بودند و مشکلات زیادی را تحمل کردند و توانستند سربلند از این مشکلات بیرون بیایند و روزهای سختی را پشت سر گذاشتند. با تمام استرسی که در بحث کرونا وجود داشت، تمام تیم‌هایی که در گروه ما حضور دارند واکسن کرونا زده‌اند، جز پرسپولیس و همین موضوع استرس زیادی به بازیکنان ما وارد می‌کند. جا دارد از مسئولان کشوری بخواهیم نسبت به واکسیناسیون عمومی اقدامات بهتری شود، خصوصا ورزشکاران که همیشه در معرض ابتلا هستند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: همه بازی‌های گروه ما سختی‌های خاص خودش را دارد و برای ما مهم است، مثل بازی فردا با الریان که باید کیفیت خودمان را نشان دهیم و به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی شویم. با تمام وجود و با تمام قوا مقابل الریان بازی خواهیم کرد. می‌دانیم که الریان هم می‌توانست به عنوان یکی از صعود کننده‌ها باشد اما کمی بد شانسی آورد و نتوانست از موقعیت‌ها استفاده کند.

گل‌محمدی در مورد اینکه تیمش در مسابقه با الوحده نتوانست نتیجه مدنظر را کسب کند، گفت: ما در بازی قبل هم سزاوار باخت نبودیم و فقط اسیر 5 دقیقه بد بازی کردن خودمان شدیم. در شروع کار آن اتفاق افتاد اما در ادامه موقعیت‌های خوبی برای جبران داشتیم و حتی داور یک پنالتی هم برای ما نگرفت. اصلا مستحق باخت مقابل الوحده نبودیم و حداقل بازی باید مساوی می‌شد. به هر حال اسیر اتفاقات بازی شدیم و نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و الوحده هم خوب دفاع کرد. در بازی فردا هم مانند 5 دیدار گذشته هدف‌مان کسب 3 امتیاز کامل است و برای این هدف هم باید بجنگیم و تمرکز داشته باشیم.

وی در واکنش به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا به نظرش در آینده بازیکنان ایرانی در هند و یا بازیکنان هندی در ایران می‌توانند بازی کنند؟ عنوان کرد: به نظرم فوتبال هند در چند سال گذشته پیشرفت خوبی داشته، هم از لحاظ کیفیت بازیکنان و هم از لحاظ کیفیت برگزاری مسابقات و امکانات. چرا که نه، این می‌‌تواند اتفاق خوبی باشد و بازیکنان و مربیان می‌توانند در ایران و هند فعالیت کنند. فکر می‌کنم این اتفاق خوبی می‌تواند باشد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص عملکرد عیسی آل‌کثیر نیز توضیح داد: با توجه به اتفاقی که برای آل‌کثیر افتاد و 6 ماه از فوتبال دور بود، هنوز جا دارد تا به فرم قبلی بازگردد و احتیاج به زمان و مسابقات بیشتری دارد. باید این زمان را به او بدهیم و منتظر باشیم تا همان بازیکن قبلی شود. این اطمینان از سمت ما وجود دارد و باید کمک کنیم تا خیلی زود به فرم خوب خود بازگردد.

گل‌محمدی درباره عملکرد کلی تیمش در پنج بازی گذشته و همچنین شکست مقابل الوحده یادآور شد: فکر می‌کنم شاید باخت مقابل الوحده می‌تواند در آینده به ما کمک کند. باید بتوانیم نقاط ضعف‌مان را به خوبی پیدا کنیم. ممکن است بعضی باخت‌ها از برد هم بیشتر به ما کمک کند. باید از شکست درس بگیریم و نقاط ضعف را زودتر پیدا کنیم و برطرف کنیم. ما همین کار را هم خواهیم کرد و ان‌شالله با یک آنالیز خوب از بازی رفت به مصاف الریان خواهیم رفت.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها