|

سرمربی الاهلی: شایسته پیروزی مقابل استقلال بودیم

سرمربی الاهلی عربستان معتقد است شاگردانش شایستگی پیروزی مقابل استقلال ایران را داشته‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

لاورنتیو رگکامپ پس از تساوی بدون گل الاهلی عربستان مقابل استقلال ایران اظهار داشت: نتیجه دیدار رفت به خاطر اشتباهات داوری و اینکه در ابتدای دوران آماده‌سازی خود بودیم، عادلانه نبود. مالکیت توپ و میدان را در طول مسابقه امروز در اختیار داشتیم و به بازی فوق‌العاده بازیکنانم افتخار می‌کنم. از حریف بهتر و شایسته پیروزی بودیم. ما فرصت‌های زیادی برای گلزنی ساختیم، اما خوش شانس نبودیم.

وی درباره دیدارهای هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: به نظرم هر دو تیم کار سختی در بازی بعدی دارند و دیدار استقلال و الشرطه هم قوی خواهد بود. مانند یک مسابقه فینال، تمام تلاش خود را برای دیدار با الدحیل ارائه خواهیم کرد. هر احتمالی ممکن است رخ دهد و امیدوارم برای بازی بعد آماده باشیم. در هر مسابقه مشکلی در تیم می‌یابیم که برای حل آن تلاش می‌کنیم. بدون شک دیدار با الدحیل مسابقه‌ای دشوار خواهد بود و تلاش می‌کنیم با بازی خوب بازیکنان پیروز شویم.

سرمربی الاهلی در مورد وضعیت مصدومیت عبدالرحمان عبدالله غریب گفت: سطح مصدومیت او را نمی‌دانم و فردا این موضوع را بررسی می‌کنم. فکر نمی‌کنم بتوانیم از بازیکن خارجی استفاده کنیم. به نظرم این بازیکن می‌تواند مقابل الدحیل به میدان برود، اما منتظر گزارش پزشکی درباره این اتفاق هستیم.

رگکامپ درباره بازیکن جایگزین غریب تصریح کرد: هیثم عسیری در دقایق پایانی به زمین آمد، اما از عملکرد او راضی هستم. عسیری بازیکنی جوان است و ابتدا با تیم تمرین نکرده بود. من تلاش می‌کردم او در دقایق پایانی مسابقه وارد زمین شود تا در دیدارهای بعدی بیشتر بازی کند. ما هر سه روز بازی می‌کنیم که این شرایط دشوار است. فکر می‌کنم در نیمه دوم تعویض‌های خوبی داشتیم. از عملکرد تاکتیکی بازیکنان راضی هستم و آنها خواسته‌های موردنظر را در زمین اجرا کردند.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها