|

استقلال چطور صدرنشین می‌ماند؟

در پایان شب پنجم رقابت‌های لیگ برتر، تیم فوتبال استقلال توانست بعد از تساوی مقابل الاهلی، در صدر جدول گروه سوم قرار گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در صورتی که در آخرین بازی مقابل الشرطه پیروز شود و الدحیل برابر الاهلی به پیروزی برسد و دو تیم ۱۱ امتیازی شوند، آنگاه بازی مستقیم دو تیم ملاک قرار گرفته و از آنجایی که الدحیل در بازی‌های مستقیم با استقلال ۴ امتیاز گرفته و یک امتیاز از دست داده، با صدرنشینی کارش را تمام کرده و استقلال تیم دوم می‌شود.

در صورتی که هر دو بازی استقلال مقابل الشرطه و الدحیل مقابل الاهلی با نتیجه مساوی به پایان برسد، جدول دست نخورده باقی می‌ماند و استقلال به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود می‌کند.

چنانچه استقلال مقابل الشرطه به پیروزی برسد و دیدار الدحیل و الاهلی با نتیجه‌ای به جز پیروزی الدحیل به پایان برسد، باز هم استقلال با صدرنشینی به کارش خاتمه می‌دهد.

در واقع می‌توان گفت در این گروه برای صدرنشین ماندن در روز آخر، ابتکار عمل در دست الدحیل است و اگر آن‌ها الاهلی را شکست دهند، قطعاً به عنوان تیم نخست گروه به مرحله بعدی صعود می‌کنند و البته با این نتیجه، استقلال هم قطعاً تیم دوم خواهد شد که آنگاه در مقایسه نتایج آن با دیگر تیم‌های دوم گرو‌های های دیگر، تکلیف صعود آن‌ها مشخص می‌شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها