|

خلاصه بازی پاری سن ژرمن منچسترسیتی؛ لیگ قهرمانان اروپا + ویدئو

پاری سن ژرمن با شکست 1-2 در خانه خود برابر منچسترسیتی تا نماینده انگلیسی در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان قرار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

پاری سن ژرمن با شکست 1-2 در خانه خود برابر منچسترسیتی کار دشواری برای صعود به فینال لیگ قهرمانان دارد. پاری سن ژرمن در شبی که در یک ساعت ابتدایی تیم برتر میدان بود، در نهایت 1-2 در پاریس مقابل منچسترسیتی شکست خورد تا نماینده انگلیسی در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان قرار بگیرد.

پاری سن ژرمن در همان دقایق ابتدایی و روی همکاری نیمار و مارکو وراتی بود که صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه ستاره برزیلی بعد از برخورد به مدافعان سیتی راهی به دروازه نیافت. اما در دقیقه 15 تیم فرانسوی به گل اول دست یافت. آنخل دی ماریا با ارسالی تماشایی از سمت راست موقعیت خوبی برای مارکینیوش فراهم کرد و مدافع برزیلی نیز با ضربه سر دقیق خود موفق به گلزنی شد.

در دقیقه 21 و روی ارسال بلند ژائو کانسلو از سمت چپ بود که منچسترسیتی صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه برناردو سیلوا در موقعیتی دشوار و از گوشه محوطه را کیلور ناواس مهار کرد. دقایقی بعد و این بار روی ارسال نیمار از روی نقطه کرنر و از سمت چپ بود که پاری سن ژرمن باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه لئاندرو پارادس با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 42 و روی اشتباه عجیب مدافعان پاری سن ژرمن این سیتی بود که فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت. ارسال زمینی ایلکای گوندگان در محوطه به فیل فودن رسید، اما ضربه محکم او زاویه نداشت و ناواس در دو مرحله توپ را مهار کرد تا نیمه نخست با برتری 0-1 نماینده فرانسه به اتمام برسد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی در میانه میدان دنبال شد. در ادامه کیلیان امباپه با حرکتی تکنیکی می توانست زمینه ساز گل دوم بشود، اما مارکو وراتی به توپ نرسید. در دقیقه 61 و روی دفع توپ مدافعان پاری سن ژرمن بود که کوین دی بروین موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه آکروباتیک او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

اما سه دقیقه سیتی به گل اول دست یافت. کوین دی بروین ارسالی آرام و نرم روی دروازه پاری سن ژرمن داشت، اما هیچکس روی توپ اثر نگذاشت و با اشتباه کیلور ناواس توپ به شکل مستقیم وارد دروازه شد. اما طوفان منچسترسیتی ادامه یافت و در دقیقه 71 این ریاض محرز، ستاره الجزایری سیتی بود که با نواختن یک ضربه ایستگاهی تماشایی توانست گل دوم را نیز به ثمر برساند.

در دقیقه 77 ادریس گه‌یه با تکلی خشن روی ایلکای گوندوگان از زمین با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد. دقایقی بعد ریاض محرز از پشت محوطه بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت تا در نهایت سیتی با نتیجه 1-2 پاری سن ژرمن را مغلوب بکند.

منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها