|

منچسترسیتی با بازگشت مقابل PSG به فینال نزدیک شد

شاگردان پپ گواردیولا در دیداری خارج از خانه برابر پاری‌سن‌ژرمن به پیروزی دست پیدا کردند تا گام بلندی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا …

لینک کوتاه کپی شد

در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه خانگی خود پارک دو پرنس به مصاف منچسترسیتی رفت و در حالی که از میهمان خود پیش افتاده بود، در نهایت بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.

بازی با شروع قدرتمندانه پاریسی‌ها آغاز شد و این تیم در همان دقایق نخست فشار زیادی روی دروازه منچسترسیتی وارد کرد. نتیجه این فشار کرنری بود که از سمت راست دروازه منچسترسیتی توسط نیمار ارسال شد و مارکینیوش مدافع برزیلی و کاپیتان پیش تاخته تیم میزبان با ضربه سر آن را به سوی تیر مخالف و دور از دستان ادرسون موارس فرستاد تا به این شکل اولین گل بازی به سود PSG رقم بخورد. حملات پاری‌سن‌ژرمن بعد از این گل ادامه پیدا کرد و این تیم تا پایان 45 دقیقه نخست برتری محسوسی نسبت به حریف انگلیسی خود داشت.

در نیمه دوم اما ورق بازی برگشت و دستورات تاکتیکی که پپ گواردیولا به مردانش داد، سبب شد این تیم بهتر بازی را اداره کند. سیتی به نسبت نیمه اول میل بیشتری برای حمله روی دروازه حریف نشان داد و در دقیقه 64 مسابقه بود که به هدفش رسید. کوین دی‌بروینه، کاپیتان و ستاره بلژیکی خط میانی من‌سیتی توپ را از سمت چپ نیمه زمین حریف روی دروازه‌ ارسال کرد به امید اینکه یکی از هم‌تیمی‌هایش روی آن تأثیر بگذارند و آن را وارد دروازه کند. این اتفاق رخ نداد اما دی‌بروینه باز هم به هدفش رسید چون ارسال او بر اثر اشتباه کیلور ناواس سنگربان کاستاریکایی پاریسی‌ها در تشخیص جهت حرکت توپ مستقیماً وارد دروازه شد.

با این گل شاگردان پپ گواردیولا روحیه گرفتند و به شدت حملات خود افزودند که در یکی از آنها توانستند پشت محوطه جریمه از حریف خطا بگیرند. ریاض محرز پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و این بار او بود که از اشتباهی دیگر در سازمان دفاعی حریف، منچسترسیتی را به گل رساند. ضربه ایستگاهی او درست از شکافی که در دیوار دفاعی بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن ایجاد شد عبور کرد و با وجود تلاش ناواس به تور دروازه چسبید.

به این ترتیب بازگشت رؤیایی سیتی این تیم کامل شد. این پایان دردسرهای تیم فرانسوی نبود چرا که هافبک این تیم ادریسه گوئیه با یک تکل بی‌محابا درست قوزک پای ایلگای گوندوگان را هدف گرفت و به خاطر این حرکتش در دقیقه 77 کارت قرمز گرفت. 10 نفره شدن PSG‌ کار این تیم را برای فرار از شکست سخت‌تر کرد و در نهایت دیداری که 64 دقیقه از آن برنده میدان بود را باخت تا کار سختی برای صعود از خانه حریف داشته باشد.

جدال برگشت دو تیم سه‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار خواهد شد.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها