|

بعد از فولاد تراکتور هم حذف می‌شود؟

تراکتور برای صعود به بردی پرگل مقابل الشارجه نیاز دارد. در واقع تراکتور علاوه بر ده امتیازی شدن، به تفاضل گل خوبی هم نیاز دارد.

لینک کوتاه کپی شد
فولاد هر چقدر در دور رفت عالی نتیجه گرفت، در دور برگشت ناموفق بود. شاگردان جواد نکونام که به خاطر فشردگی رقابت‌ها نتوانستند کیفیت خوب دور رفت را به نمایش بگذارند، پس از شکست مقابل النصر و السد، از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفتند و امشب در یک دیدار کاملا تشریفاتی از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف الوحدات اردن، دیگر تیم حذف شده این گروه می‌روند.

در دیگر دیدار امشب این گروه، السد و النصر به رقابت با یکدیگر خواهندپرداخت. این دیدار با توجه به شرایط خاص صعود تیم‌های دوم گروه‌ها، از حساسیت بالایی برخوردار است و اگر النصر برنده باشد و در سایر گروه‌ها تیم‌های دوم، بیش از ۱۰ امتیاز کسب کنند (که بعید نیست) السد نیز حذف خواهدشد.

در آن سو، النصر که در دور قبل رقابت‌ها، در مرحله نیمه نهایی مقابل پرسپولیس شکست خورد، برای صعود به مرحله بعد قطعا باید عدد امتیازاتش را از ۸ بیشتر کند. عدم توفیق در کسب پیروزی مقابل السد، مساوی با حذف فینالیست سابق غرب آسیا خواهدبود. در خصوص فولاد نباید فراموش کرد که این تیم واقعا نسبت به رقبای متمول عربش شرایط سختی را تحمل کرد و با کمبود بازیکن روبه رو بود.

تراکتور حذف می‌شود؟ 

در گروه تراکتور هم شرایط خیلی امیدوارکننده نیست. به جز الشارجه که با 11 امتیاز صعودش را به عنوان صدرنشین قطعی کرده، تراکتور تنها تیم گروه است که به صعود امیدوار است. شاید کمتر کسی فکرش را هم می کرد که پاختاکور در این گروه حذف شده بزرگ رقابت ها لقب گیرد، اما این تیم انقدر نبرد که بالاخره بختش برای صعود ناچیز شد. حالا تراکتور برای صعود به بردی پرگل مقابل الشارجه نیاز دارد. در صورتی شاگردان خطیبی صعود می کنند که علاوه بر ده امتیازی شدن، تفاضل گل خوبی نیز داشته باشند.

منبع: شهرآرانیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها