|

بازی برگشت پرسپولیس و الریان چه ساعتی برگزاری می شود؟

پرسپولیس در آخرین بازی خود باید از ساعت ۱۹ امشب به مصاف الریان برود؛ حریفی که خیلی زودتر از گوای هند برای رسیدن به مرحله بعد ناامید شد.

لینک کوتاه کپی شد
شاگردان یحیی گل‌محمدی برای جلوگیری از به خطر افتادن صدرنشینی در گروه E لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل الریان قطر به پیروزی برسند و مانع صعود الوحده به عنوان تیم اول شوند

 تیم فوتبال پرسپولیس بعد از سه پیروزی پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده امارات با یک گل شکست خورد؛ هرچند که صعودش به دور یک هشتم نهایی به خطر نیفتاد و خیالش از حضور در دور بعد راحت است. با این حال شاگردان گل محمدی نمی خواهند به راحتی صدر نشینی را از دست بدهند و به عنوان قهرمان غرب آسیا تیم دوم گروهشان باشند.

پرسپولیس در آخرین بازی خود باید از ساعت ۱۹ پنج شنبه ۹ اردیبهشت به مصاف الریان قطر برود؛ حریفی که خیلی زودتر از گوای هند امیدش برای رسیدن به مرحله بعد از بین رفت. پرسپولیسی‌ها در بازی رفت خیلی زود و روی جای گیری اشتباه حامد لک گل خوردند اما ۱۰ دقیقه طوفانی شاگردان یحیی گل‌محمدی سبب شد این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد. کمال کامیابی‌نیا یک گل زد و شهریار مغانلو هم دبل کرد.

صعود برای اقتدار!

در حال حاضر پرسپولیس با ۱۲ امتیاز در صدر جدول گروه E رقابت‌ها قرار دارد و برای صعود به عنوان صدرنشین به یک امتیاز نیاز دارد. اگر پرسپولیس می خواهد مقتدرانه به دور بعد برسد باید مقابل الریان ناامید سه امتیاز را بگیرد و با ۱۵ امتیاز منتظر تعیین حریفش باشد.

شکست شاگردان گل‌محمدی صدرنشینی آن‌ها را تحت تاثیر قرار می دهد چرا که در آن زمان پیروزی احتمالی الوحده مقابل گوا هند می تواند تیم اماراتی را به ۱۳ امتیاز برساند و پرسپولیس ۱۲ امتیازی بماند! اگر پرسپولیس صدرنشین گروه E شود به احتمال فراوان این تیم باید با تیم اول گروه D (السد یا النصر) یا تیم دوم گروه C (الدحیل، استقلال، الاهلی) رو به رو شود. البته این تقابل ها می تواند با رقم خوردن نتایج غیرقابل پیش بینی تر تغییر کند.

انگیزه شجاع

در دیدار رفت دو تیم، شجاع خلیل‌زاده بازیکن سابق پرسپولیس بهترین بازیکن تیمش بود و بازی قابل توجهی را از خود به نمایش گذاشت و حتی دقایق پایانی را هم با مصدومیت بازی کرد. شاید اگر خلیل زاده در دفاع الریان نبود این تیم گل‌های بیشتری را از پرسپولیس دریافت می‌کرد.

اما یکی دیگر از مباحثی که می تواند باعث انگیزه مضاعف شجاع مقابل تیم سابقش شود شایعاتی است که در خصوص اغفال بازیکنان پرسپولیس از سوی او منتشر شد. هرچند که این بازیکن واکنش تندی به این موضوع نشان داد و همه چیز را تکذیب کرد. گفته می شد او بازیکنان پرسپولیس از جمله احمد نوراللهی را به جدایی از این تیم و حضور در لیگ ستارگان قطر ترغیب کرد. به این ترتیب او می تواند همانند بازی رفت نقطه اتکای مهمی برای شاگردان لوران بلان باشد چرا که جای خالی او در تیم پرسپولیس هم هنوز دیده می شود و قرمزها با حضور او در دفاع مستحکم‌تری داشتند.

دو تساوی و سه شکست و تفاضل گل ۴- برای الریان قطر یک نتیجه غیرقابل قبول است و قطعا مسئولان تیم زمانی که هدایت الریان را به سرمربی شاخصی چون بلان سپردند انتظار چنین عملکردی را نداشتند. آن ها حتی نتوانستند گوای هند را شکست بدهند و نه تنها موفق به این کار نشدند بلکه هم امتیاز با این تیم به علت تفاضل گل کمتر در رده چهارم گروه قرار دارند.

زوج عیسی- شهریار؛ فرار از کابوس!

آل کثیر و مغانلو در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کردند اما تعداد موقعیت هایی که این بازیکنان از دست دادند بسیار زیاد بوده و همین باعث شده که گل محمدی هم نسبت به عملکرد آن ها واکنش نشان دهد. البته به غیر از این دو بازیکن، مهدی عبدی هم شرایط خوبی ندارد و او در دیدار مقابل الوحده موقعیت های زیادی را از دست داد تا فشار رو این بازیکن بیشتر شود.

با توجه به عملکرد مهدی عبدی خیلی بعید به نظر می رسد که گل محمدی در جدال مقابل الریان از این بازیکن استفاده کند. این دیدار یک فرصت خوب برای گل محمدی است تا ترکیب هجومی خود را برای دیدارهای آینده لیگ برترمشخص کند.

برنامه روز پایانی گروه E

الریان قطر – پرسپولیس ایران ساعت ۱۹

گوا هند – الوحده امارات ساعت ۲۱:۳۰

جدول رده بندی:

۱- پرسپولیس؛ ۱۲ امتیاز

۲- الوحده امارات؛ ۱۰ امتیاز

۳- گوا هند؛ ۲ امتیاز

۴- الریان قطر؛ ۲ امتیاز

منبع: جویاخبر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها