|

کنایه هواداران رم به اوله گنار سولسشر

هواداران رم روز گذشته و پیش از سفر این تیم به منچستر کنایه تندی به اوله گنار سولسشر زدند.

لینک کوتاه کپی شد

 بعد از پیروزی منچستریونایتد برابر گرانادا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا و صعود این تیم به جمع چهار تیم پایانی مسابقات از اوله گنار سولسشر درباره رم، حریف بعدی شیاطین سرخ، سوال شد که او در پاسخ اعلام کرد شناختی از این تیم ندارد و بازی آنها را هرگز ندیده است.

البته سولسشر در کنفرانس خبری روز گذشته خود از هواداران رم دلجویی کرد و گفت: " آن مصاحبه دقیقا بعد از بازی انجام شد، من بازی های رم را تماشا کرده ام، اما این تیم را عمیقا تجزیه و تحلیل نکرده بودم و به همین دلیل با احترام کافی در مورد رم صحبت نکردم. رم یک باشگاه فوق العاده است، من یک پیراهن فرانچسکو توتی و یکی از دانیله ده روسی دارم که با آنها عوض کرده ام. ما برای دیدار با رم آماده هستیم و مصاحبه من به معنای بی احترامی به این تیم نبود."

اما رم روز گذشته به منچستر سفر کرد تا با یونایتد در نیمه نهایی لیگ اروپا دیدار کند. در همین حال هواداران این تیم استقبال گرمی از رمی‌ها به عمل آوردند و تعداد زیادی از آنها در اطراف اتوبوس این تیم جمع شدند تا تیم پائولو فونسکا را پیش از سفر به انگلیس بدرقه کرده باشند. آنها همچنین در این تجمع از خجالت اوله گنار سولسشر در آمدند. جایی که هواداران رم پارچه نوشته ای در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: "اطمینان حاصل کنید که او(سولسشر) ما را به یاد می آورد."

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها