|

بزرگ ترین مشکل مجیدی در دیدار با الشرطه چیست؟

استقلال با تیم‌های الاهلی و الدحیل هم‌ امتیاز است بنابراین برای صدرنشینی و صعود به مرحله بعد این رقابت‌ها باید مقابل الشرطه به پیروزی برسد.

لینک کوتاه کپی شد

 رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در عربستان در حال برگزاری است فردا استقلال در ششمین بازی مرحله گروهی ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه به مصاف الشرطه می رود کسب پیروزی در این بازی برای استقلال بسیار مهم است.

با توجه به اینکه این تیم با تیم‌های الاهلی و الدحیل قطر هم‌ امتیاز است استقلال برای صدرنشینی و صعود به مرحله بعد این رقابت‌ها باید مقابل الشرطه به پیروزی برسد؛ در غیر این صورت کار آبی‌پوشان برای حفظ صدرنشینی و حتی صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت خواهد شد.

انجام ۵ بازی سخت و نفس‌گیر باعث شده استقلالی‌ها دچار فرسودگی و خستگی شوند و این موضوع مهمترین معضل فرهاد مجیدی برای بازی با الشرطه است. آن‌ها پیش از آغاز فصل، بدنسازی مناسبی را پشت سر نگذاشتند و در حال حاضر تبعات این مسئله گریبانگیر مجیدی و شاگردانش شده است. باید دید مجیدی برای حل این معضل چه راهکاری در نظر خواهد گرفت و آیا او و شاگردانش می‌توانند با پیروزی مقابل الشرطه عراق راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شوند یا خیر.

منبع: میزان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی