|

مطلب حیرت انگیز روزنامه عربستانی؛ رسوایی ایرانی‌ها در آسیا!

وب سایت عربستانی سعودی اسپورت در مطلب عجیبی اعلام کرده است که حضور شیخ دیاباته در ترکیب استقلال، مایه رسوایی است!

لینک کوتاه کپی شد

استقلال و الاهلی در در دور پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به نتیجه تساوی بدون گل دست یافتند. شیخ دیاباته در بازی قبلی آبی پوشان در برابر الدحیل دچار آسیب دیدگی شد و آبی پوشان حتی دقایق پایانی را ۱۰ نفره به بازی ادامه دادند. پس از این بازی نیز عنوان شد که دیاباته به دلیل آسیب دیدگی، به بازی با الاهلی نمی‌رسد.

خبر غیبت دیاباته در رسانه‌های عربستانی و فضای مجازی این کشور منتشر شد و هواداران الاهلی با خیال اینکه مهاجم اهل مالی استقلال در برابر تیمشان قرار نمی‌گیرد، بازی را دنبال می‌کردند که حضور دیاباته در ۲۰ دقیقه پایانی، منجر به اعتراض عجیب و غریب عربستانی‌ها شد.

وب سایت سعودی اسپورت در مطلبی با تیتر «رسوایی ایرانیان علیه الاهلی در آسیا« به این موضوع اشاره و نوشته است: الاهلی در جریان دیدار پنجم خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، از سوی ایرانی‌ها فریب خورد.

134954

این وب سایت در ادامه نوشته است: این بازی آسیایی با حضور شیخ دیاباته مهاجم استقلال در دقایق پایانی بازی باعث رسوایی عجیب تیم ایرانی شد. علت این رسوایی نیز این است که بنا بر گفته‌های سرمربی استقلال و طبق آنچه باشگاه ایرانی در حساب‌های رسمی‌خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده بود، آنها دیاباته را از لیست رسمی‌این مسابقه خارج کرده بودند. 

سعودی اسپورت در پایان با اشاره به اعتراض هواداران الاهلی به حضور دیاباته مقابل این تیم نوشت: بخش بزرگی از هواداران الاهلی به شرکت ستاره استقلال در این دیدار اعتراض داشتند اما پس از بررسی‌های به عمل آمده از لیست ثبت شده استقلال برای این بازی در نزد AFC، این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش نداشته است.

این ادعای عجیب در حالی از سوی سعودی‌ها مطرح شده که باشگاه استقلال هیچ گاه به صورت رسمی‌خبر از غیبت دیاباته در این بازی نداده بود و حتی فرشاد ماجدی در کنفرانس خبری پس از بازی با الدحیل نیز با اشاره به مصدومیت نادری و دیاباته گفته بود "فعلا دو بازیکن ما مصدوم شده و باید طوری ریکاوری کنیم که برگردند".


منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها